Els primers símptomes s'havien manifestat amb timidesa, però ja és oficial: El fanatisme madridista s'ha instal·lat al futbol femení. Florentino Pérez ha comprat el Tacón CF, un equip madrileny que a partir de l'any vinent canviarà el seu nom pel del Reial Madrid, amb el que aspira a ocupar l'espai dels seus germans del masculí. De fet, ja ha començat a fer fitxatges 'galàctics', i no només dels que marquen gols als terrenys de joc. També de les que ho fan des de les pantalles de televisió, com ara a 'El Chiringuito' de Josep Pedrerol. Una d'aquestes 'incorporacions' podria ser la Ninochka Gómez, portera de l'Alcorcón (també juga ocasionalment de davantera) i col·laboradora del programa de Mega, que l'ha dit de ben grossa: "El fútbol femenino se ha puesto en el mapa con la llegada del Real Madrid"
"El fútbol femenino se ha puesto en el MAPA con la LLEGADA del REAL MADRID". Las PALABRAS de @Ninochka23 en #ElChiringuitoDeMega pic.twitter.com/J3zJQZ87rR
— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) 20 de agosto de 2019
Les paraules de la jugadora (potser fent mèrits per atraure l'atenció de Tito Floren) van provocar una tempesta entre l'audiència del programa. La reacció més contundent, la de la davantera del València i la selecció espanyola, Mari Paz Vilas, indignada amb el menyspreu a les seves pròpies companyes de professió. Un menyspreu basat en la filosofia del fanatisme merengue, que es pensa el melic del món: "Ya estábamos en el mapa. Otra cosa muy distinta es que no tuvierais interés en verlo." La xarxa ha recordat als madridistes que són els últims en pujar-se a un tren que va sortir de l'estació fa molt de temps gràcies a equips com l'Athletic Club, El F.C. Barcelona, l'Atlètic de Madrid o la Reial Societat. Mentrestant, el Madrid s'ho mirava amb indiferència, i s'ha acabat incorporant a cop de talonari.
Ya estabamos en el mapa. Otra cosa muy distinta es que no tuvierais interés en verlo. https://t.co/hSxi9uhX9f
— Mari Paz Vilas (@maripaz_vilas) 20 de agosto de 2019
No hay más que echarle un vistazo a los retweets o me gusta de esta chica, es más del Madrid que Florentino. Igualmente, es su opinión, gravemente alejada de la realidad pero sigue siendo su opinión.
— Alfonso Alcalde (@AlfonsoAlcalde) 21 de agosto de 2019
FALSO, el #futfem se puso en el mapa desde que el @Atleti, el @AthleticClub o el @FCBarcelona_es entre otros apostaron por él y consiguieron llenar campos con más asistencia que algunos equipos de 1ªdivisión masculina. El @realmadrid simplemente se ha limitado a comprar el sitio.
— 🦁 IRATZAR AthleticZale (@Iratzar) 20 de agosto de 2019
¿Qué dice esa descerebrada? Flaco favor le hacen al fútbol femenino esas palabras... Todo lo que han luchado otros clubes todos estos años antes del oportunismo de Florentino no sirve para nada claro. Patético.
— Oti (@oTinie) 20 de agosto de 2019
El real Madrid y sus pelotudos periódistan los palmeros de florentino están arruinando algo bonito como es el fútfem, la culpa no la tendrá el real Madrid pero sus sectarios forofos periodistas que comen a cuenta del Madrid están estropeando algo sano que es el fútfem
— manu1957 (@ManuelVilas2) 20 de agosto de 2019
Como definiría esta muchacha a batir el récord mundial de espectadores en un partido de equipos femeninos con más de 60.000 personas en un Atleti-Barca??
— Nales (@Nales76) 20 de agosto de 2019
El Real Madrid va a hacer más mal que bien al fútbol femenino.
— Arco 💯 (@Arco_99) 20 de agosto de 2019
Además es tan referente... Que en vez de subir con su equipo, compra otro, lo llena de jugadoras extranjeras a base de dinero y se olvida del fútbol base! Un Gran Referente de MIERDA
— Victor Carpediem (@krchofi) 20 de agosto de 2019
Ahora van a robar hasta en el fútbol femenino.
— rodrigo (@cjaynadamas) 20 de agosto de 2019
A la Ninochka li han caigut pals per totes bandes, i ha acabat per recular i demanar disculpes: "Que quede claro que me refiero a nivel mediático!! El fútbol femenino está donde está gracias al trabajo de muchísimos clubs y personas que llevan años trabajando y dejándose la piel por este deporte!". Disculpes acceptades, tot i que potser massa tard. T'hem vist la poteta. Una que coneixem molt bé.