El restaurant Casa Salesas, la nova aposta d'Íñigo Onieva, s'ha convertit en el centre d'una polèmica que podria afectar seriosament la seva reputació. Encara que al principi l'establiment va ser lloat amb ressenyes de cinc estrelles a Google, la realitat que presenten els usuaris de TripAdvisor és molt diferent. Malgrat els esforços inicials d'Onieva per impulsar la imatge del lloc, incloent la intervenció de familiars i amics que van deixar ressenyes positives, el restaurant acumula crítiques preocupants que comencen a minvar la seva credibilitat.

Opinions comprades: L'ombra de l'estratègia d'Íñigo Onieva

El dia de l'obertura de Casa Salesas, el marit de Tamara Falcó va celebrar en gran, envoltat d'amics, familiars i cares conegudes del panorama madrileny. Tanmateix, el que semblava un èxit assegurat per la quantitat de ressenyes positives, es va convertir en motiu de sospita. En analitzar les primeres valoracions a Google, s'observa que moltes d'elles van ser escrites per persones properes al mateix Onieva, incloent la seva mare, Carolina Molas, qui va ser una de les primeres en atorgar la màxima qualificació al negoci del seu fill. El més alarmant va ser descobrir que el mateix Íñigo Onieva es va qualificar amb cinc estrelles a Google, una cosa que va aixecar encara més sospites entre els clients i crítics gastronòmics. Encara que aquesta estratègia pot semblar un intent d'augmentar la presència del negoci en xarxes i atreure més clients, la falta d'autenticitat en les ressenyes ha començat a jugar en contra seu.

El problema s'agreuja en notar que a Google, plataforma on les ressenyes no són verificades del tot, les qualificacions continuen sent majoritàriament excel·lents. Això contrasta amb la realitat que reflecteixen altres plataformes, com TripAdvisor, on el restaurant ja compta amb una puntuació mitjana de 3,5 sobre 5, i es posiciona al lloc 4.862 dels restaurants a Madrid, una posició que dista molt de ser un referent a la capital.

TripAdvisor revela la veritat: menjar car i mal servei

A mesura que més usuaris van començar a compartir les seves experiències en TripAdvisor, la veritat sobre Casa Salesas va sortir a la llum. De les 38 opinions que té el restaurant, 15 són pèssimes o dolentes, una xifra que no es pot ignorar. Les crítiques giren entorn de la mala qualitat del menjar, el servei lent i la falta de professionalisme del personal. A més, els usuaris destaquen l'enorme diferència entre el que es publicita i el que realment s'ofereix al local.

Entre els comentaris més impactants es troben frases com: "Lloc bonic, però menjar escàs i molt car, Gens recomanable excepte per la decoració" i "El personal és poc professional i mal educat". Aquestes ressenyes han deixat clar que, encara que Casa Salesas té una estètica cuidada, no compleix amb les expectatives gastronòmiques que hauria d'oferir un lloc que aspira a ser el punt de trobada de la jet set madrilenya.

Amb la reputació del restaurant en declivi, Íñigo Onieva s'enfronta a una situació complicada. Encara que al principi les ressenyes positives van impulsar el negoci, l'allau de comentaris negatius en TripAdvisor ha deixat clar que la realitat no coincideix amb les expectatives creades. A més, el fet que moltes de les ressenyes positives provinguin de persones properes a Onieva només ha augmentat la desconfiança entre els clients.