Més de 2.000 programes a la seva esquena i set anys en emissió. 'Zapeando' va començar de forma tímida amb preocupants dades que auguraven una ràpida cancel·lació, tanmateix, després d'un canvi en la mecànica i en els seus col·laboradors va fer que s'assentés en les tardes de La Sexta. Era l'espai d'entreteniment més vist de la cadena i parlem en passat perquè ja no ho és. Al programa li ha sortit un contrincant i encara que semblava que no podia fer-li ombra, dia rere dia ha aconseguit superar-lo.

És la primera vegada que Mediaset té paciència amb un programa i ja han arribat els resultats. 'Todo es mentira' ja forma part de la graella de Cuatro i els espectadors ho saben. Totes les tardes es connecten amb Risto Mejide i tot el seu equip per analitzar les últimes informacions d'actualitat. Aquestes setmanes s'ha parlat de la crisi del Partit Popular i per descomptat la guerra entre Rússia i Ucraïna. Precisament, són aquests temes que han portat al programa alçar-se amb els seus màxims d'audiència.

plat arruixant dani mateo lorena castell

Zapeando / ATRESMEDIA

'Todo es mentira' es beneficia de la guerra entre Rússia i Ucraïna i supera en dos punts el seu rival

'Todo es mentira' va anotar un increïble 8,4% de quota de pantalla i 896.000 espectadors en la seva primera part. Ja en la segona va alçar encara més aquests resultats amb un impressionant 10,3% de share i gairebé un milió d'espectadors, rècord històric. Una cosa que l'equip ha celebrat aquesta mateixa tarda. S'espera que els resultats es mantinguin aquests dies. De moment, aquestes últimes setmanes el creixement ha estat ascendent. Al contrari que 'Zapeando'.

Cristina Pedroche en 'Fent zàping' / XARXES

Cristina Pedroche / ATRESMEDIA

El programa de Cristina Pedroche manté la seva audiència fidel, però cada vegada s'allunya més del seu principal rival. 'Zapeando' es queda amb un 6,3% de quota de pantalla, més de dos punts per sota, i amb 656.000 espectadors. És l'oferta menys vista de la programació de La Sexta. En la seva defensa també cal reconèixer que en aquest temps la informació és més important que l'entreteniment i tots els espanyols estan pendents de les últimes novetats sobre el conflicte entre Rússia i Ucraïna.

Tanmateix, si aquestes dades continuessin passat aquestes setmanes d'agitació, és probable que La Sexta es plantegi cancel·lar l'espai, i és que com creïn molts espectadors ja li ha arribat l'hora. S'ha tornat massa monòton. A més, ha perdut la seva gràcia i naturalitat i cada vegada es veu més guionitzat. Fins i tot els col·laboradors estan cansats. Cristina Pedroche es quedaria sense el seu treball diari ara que ha renovat de nou amb Atresmedia el seu contracte d'exclusivitat i per diversos anys. De moment, només li quedarien les Campanades, una participació en tot l'any. Val el seu increïble sou això?