Rocío Carrasco va tornar a participar en el debat que analitza el seu documental 'Rocío: contar la verdad para seguir viva'. Ho feia per aclarir la seva versió sobre les qüestions judicials que l'enfronten amb Antonio David Flores, l'exmarit al que acusa de maltractar-la des de fa més de 20 anys. La principal, la que afecta al fill David, que podria declarar en contra seva per no haver pagat la seva manutenció. Una maniobra que censura, evidentment, en fer passar al jove amb capacitats especials per un tràngol molt desagradable. Es veu, però, que no és la primera vegada que ho pateix: A.D. va fer el mateix amb l'altra filla, Rocío: "ha presentado una querella en nombre de David, de mi hijo, y como él tiene 18 años quien tiene que presentar la querella y declarar sobre ella es él, no el padre, que lo ha vuelto a poner en esa tesitura”. Explicava, a més a més, que el pare ha maniobrat per aconseguir que si testifica, ho faci a distància des de Màlaga i evitar la trobada amb ella. Rocío ha presentat un recurs i no té gaire clar que això passi. No va voler respondre, però, a qüestions de fons de la causa per no contaminar el procés, ni tampoc es va manifestar sobre la demanda de Flores contra la productora 'La Fábrica de la Tele', la nova batalla legal del cas.
De la connexió va sorprendre el to tristot i preocupat de la protagonista, comparat amb l'energia que desprenia el dia de l'entrevista a plató. També la posada en escena de Rociíto, des del saló de casa seva. Una habitació blanca en la que destacava un petit altar a les seves esquenes. Un recull d'objectes amb cert significat: pel que hi havia i pel que no, també. Per exemple: un retaule amb una verge al mig, que no es pot identificar per estar tapada per una altra estatueta, però que podem afirmar que no es tracta de la Verge de Regla, patrona de Chipiona, el poble de la seva mare Rocío Jurado. Un parell de fotos antigues en un marc, potser també de la mare, i un record al musical sobre la seva figura, produït per Carrasco i Fidel Albiac. També veiem un petit cartellet de la sèrie documental, i un retrat dibuixat a mà mentre gravava el testimoni. Per últim, una il·lustració en primer pla, sobre un poema de la poetessa feminista Nikita Gill, que parla de ressorgir de les cendres. Això és tot el que es podria reconèixer a través de la pantalla. El que no es veia també sorprèn: cap foto amb Fidel o els fills, especialment en David. Només ella. Missatge premeditat o descuit?
Rocío ha obert la seva vida en canal i és normal que el públic analitzi cada detall de les seves intervencions. Aviat, sembla ser, que la tornarem a veure: no a 'Got Talent', si no a una entrevista a Telecinco, posant punt i final a la gran bomba de la premsa del cor des de fa molt de temps.