Rocío Carrasco serà la persona més televisada d'Espanya els propers 40 dies. Telecinco té previst emetre durant cinc setmanes el documental Rocío i tots i cadascun dels programes de la casa (Ana Rosa, Ya es mediodía, els cinc Sálvames, Socialité i Viva la vida) només parlen de la filla de la Jurado a canvi d'un milió d'€. Un excés que no està, de moment, reportant-los el sorpasso d'audiència que esperaven: Pasapalabra (25%) segueix fent mola més audiència que Sálvame tomate (18,8%). El programa d'Òscar Cornejo, productor de tot, va emetre 3 vídeos amb paraules de Rociíto: "Me siento muy maltratada por el padre de mis hijos":
Ens avorrirem del vestit rosa de la mare de Rocío i David Flores, els dos fills als qui no dirigeix la paraula des de fa 9 i 5 anys. Va posar data a l'últim dia que els va veure: "He callado por terror y por la cara de esos dos niños que son mis hijos. La última vez que vi a mi hija fue el 27 de julio de 2012, uno de los peores días de mi vida, sino el peor. Y a mi hijo fue un 23 de junio de 2016, son dos fechas que no se me olvidan nunca. Le dije a mi hijo que disfrutara mucho de su verano y que en septiembre tenía la boda de su madre que ella lo que él quería. Ese día no le llegó, no dejaron que le llegara".
Rocío acaba justificant-se "Habrá quien haga ver que no me entiende porque no le conviene entenderme. Va a ser difícil entender lo de la niña y más difícil lo del niño (que pateix una discapacitat intel·lectual). Hay puntos específicos que harán entender lo del niño. Me considero buena madre para que a ellos no les rozara ni el aire. He malvivido 20 años para no contribuir a su sufrimiento. Me han arrancado de cuajo a mis hijos". No pot acabar bé. Prendran mal.