El passat dilluns 22 de març, després de les declaracions de Rocío Carrasco a l'especial Rocío: contar la verdad para seguir viva, va haver-hi un terratrèmol a Telecinco. La primera conseqüència fulminant va ser l'acomiadament d'Antonio David com a tertulià de Sálvame. L'ex marit de Rociíto agafava les seves coses i era convidat a marxar i no tornar. Una decisió que va posar potes enlaire la cadena.

Després d'allò, la productora del programa va ser demandada en la jurisdicció laboral, res a veure amb la penal, per acomiadament improcedent del tertulià de Telecinco. El jutjat com un plató de tafaneries però en lloc de Carlota Corredera, amb un jutge de carrera. El juliol van declarar-hi la presentadora, també Gema López, David Valldeperas o Jorge Javier Vázquez que s'hi va presentar amb presses, tenyit i sense aturar-se a la premsa.

Jorge Javier Vázquez, a la sortida del jutjat, després de declarar / GTRES

"Los juicios aquí, no en los platós. No juicios paralelos ni opiniones de presentadores como jueces y fiscales. Se implanta justicia aquí arriba. Solo eso: justicia, vengo a eso, a que se repare el daño que se me ha hecho y a acatar la sentencia". Unes paraules demolidores d'Antonio David en sortir del jutjat.

Ara, mesos després, La Fábrica de la Tele ja sap que l'haurà d'indemnitzar amb 82 mil euros, més el cost en imatge per Sálvame, després que la Justícia ha donat la raó a l'exmarit de Rociíto i ha declarat nul l'acomiadament que Sálvame va comunicar-li en directe, l'endemà d'estrenar Rocío. La jutgessa escriu: "El despido del trabajador es nulo por vulneración de su derecho fundamental al honor, condenando a la demandada [la productora La Fábrica de la Tele] al abono de los salarios dejados de percibir hasta la fecha en la que el contrato temporal hubiera finalizado -32.361 euros-. (...) así como a la indemnización adicional por los daños ocasionados con la vulneración de su derecho al honor en la cuantía de 50.000 euros".

Antonio David, feliç a 'Sálvame', abans de ser acomiadat / @antoniodavidflores

Immediatament després, la filla del demandant, Rocío Flores, va aprofitar per ensorrar el programa estrella de la cadena on ella hi col·labora, en aquest cas, El programa de Ana Rosa. La filla d'Antonio David va publicar un post a Instagram molt clar, adreçat al seu pare al qual anomena "jefe": "Enhorabuena jefe, los que hemos vivido contigo esto sabemos lo importante que esta noticia es para ti a nivel personal. Paso a paso".

Rocío Flores / @rotrece

Després de la primera victòria judicial d'Antonio David, ell mateix acaba de publicar un text duríssim a les seves xarxes socials, on comença dient que "Aún no ha habido un día en el que no me haya acordado de ese lunes 22 de Marzo, el día de mi despido de “Sálvame”. No porque dejase de trabajar con ellos sino por los motivos que delante de toda España estaban dando. Sentí vergüenza, miedo, no podía creerme lo desprotegido que estaba. No podía creer ni las razones que se daban ni el escarnio público al que me sometieron a mi y a mi familia durante meses".

Antonio David Flores / @antoniodavidflores

Antonio David diu que "Ese día fue uno de los peores de mi vida. Me costaba levantarme de la cama. Recuerdo a mi abogado/amigo Ivan Hernández con lágrimas en los ojos decirme, David, esto hay que arreglarlo dónde hay que arreglarlo, en los juzgados. Se que es difícil pero ahora te toca aguantar y ser fuerte porque les llegará su merecido. Esas horas, días, semanas encerrados en un despacho dándole vueltas a todo, minutando cada programa y preguntándome, ¿Cómo es posible que nadie haga nada? ¿Cómo es posible que la justicia no haya creído conveniente ni juzgarme por maltrato y la Fábrica y sus titiriteros se dediquen a llamármelo sin ningún reparo?".

L'advocat, però, estava convençut que "van a pagar por todo esto David y un día se dará la vuelta. Ni la gente ni la justicia es tonta, y lo verás. Y ese día llegó ayer. Voy a luchar hasta el final y van a pagar uno por uno por todo el daño que me han hecho a mi y a los míos". I avisa: "Esto solo acaba de empezar y es el pequeño paso de la gran caminata que nos espera. Una caminata en la que me siento más fuerte y acompañando que nunca".

Una de les persones que el fan sentir acompañado és, evidentment, la seva filla, i de Rocío Carrasco, Rocío Flores. La jove ha capturat la imatge publicada pel seu pare i en referència al text que l'acompanya, escriu: "Digno de leer este post. No lo podías haber explicado mejor, qué orgullo tenerte como padre". Una frase que courà al plató de Sálvame.

Veurem què hi diuen aquest dilluns.