Quan Amancio Ortega, l'home més ric d'Espanya i entre els cinc més rics del món, decideix promocionar Pull&Bear, la seva marca de roba barata, ha de triar una cara famosa. Roba alternativa low cost d'Inditex, el que els prejudicis dirien roba per a xonis i canis. Podien seleccionar Ylenia Padilla, Cristina Pedroche o Pilar Rubio, però posats a pagar trien la millor: Rosalía. La cantant del Baix Llobregat ha revolucionat la música amb una barreja infalible: interpretacions magistrals, com la de la gala dels Goya a capella, i look quinqui.
Aquesta menció de la marca al seu Instagram, que segueixen 2,7 milions, li reporta a la catalana un milió d'euros. Aquesta és la xifra que publica el digital Jaleos del contracte que uneix l'imperi Zara amb Rosalía. Zara no fa mai publicitat, només un dia l'any, a l'inici de les rebaixes. Però ha trencat la guardiola: un milió per convertir Rosalía en la icona de la seva roba de baix cost. Aquesta setmana va convocar totes les agències vestida així a Madrid:
De cap a peus amb look de poligonera: plataformes, trenes i melic a l'aire. Rosalía manté l'autenticitat que l'ha fet triomfar al Planeta. Tres guardaespatlles i ni una sola declaració a la premsa per contracte. Un contracte d'un milió. L'alcalde de Valladolid vol sortir reelegit el 26-M acusant la catalana d'exigir-li mig milió d'euros per actuar a les festes patronals. Rosalía el va deixar per mentider. Espanya vota Rosalía. Tra tra.