Queden un parell de dies per a la nova estrena de l'aliança entre dos fenòmens: La formada per Rosalía i Inditex, el gegant de la moda d'Amancio Ortega. El llançament de la segona línia de roba de la catalana promet fer les delícies dels seus seguidors a tot el món, que trobaran un ventall molt ampli de peces urbanes i esportives de colors llampants i neons cridaners. Tot i que no tots hi estan d'acord. Les xarxes s'han omplert també de comentaris jocosos al voltant de la nova imatge de la superestrella del flamenco-trap.

"Bricomanía", "bien de neón para ir por la M-30" o "cazafantasmas" han estat alguns dels divertits qualificatius amb els que han batejat la col·lecció de Rosalía, que es podrà trobar a partir del dia 9 a una de les firmes de l'empori de la moda gallega. Fins i tot, n'hi ha qui veu la cantant com a la reencarnació d'un personatge de dibuixos infantils.

Per cert, que l'aspecte físic de Rosalía ha tornat a convertir-se en tema de debat: Si fa uns dies els seus llavis desconcertaven els internautes, ara el tema de conversa són... els lòbuls de les seves orelles! Alguns consideren que cada cop són més grans i que semblen que pengin més i més. Producte de dilatacions, d'arracades enormes i pesants? Sigui com sigui, hi ha debat.

@rosalia.vt

@rosalia.vt

@rosalia.vt

Malgrat aquestes reaccions, no hi ha cap mena de dubte de que la nova col·lecció es convertirà en un supervendes, com tot el que toca Rosalía... i evidentment, el multimilionari d'Arteixo, una d'aquelles persones que "no da puntada sin hilo".