El programa Sálvame d'aquest dimarts ha començat creant molta expectació al voltant d'una fotografia que tenien i que portaria molta cua. Durant la part inicial del programa han fet el que acostumen: anar encebant, anar posant un esquer i anar fent via. Fins que ha arribat el moment que han fet pública la foto, aquesta:
¡Bombazo! Isa Pantoja posa con el guardia civil de ‘La Manada’ #chabefoto #yoveosálvame > https://t.co/UoASzoHZmm pic.twitter.com/zvE7GpRfel
— Sálvame Oficial (@salvameoficial) 21 de agosto de 2018
En la imatge es veu Chabelita, la filla d'Isabel Pantoja, fent-se una foto amb Antonio Manuel Guerrero, el Guàrdia Civil de La Manada, condemnat a 9 anys de presó que fa poc va sortir en llibertat provisional. La foto correspon a la Feria de Abril de l'any 2016, tres mesos abans que ell i els altres membres del grup cometessin els menyspreables actes a un portal de Pamplona durant els Sanfermines. Segons sembla, Isa Pantoja el va conèixer hores abans per via de la seva cosina Anabel, es van intercanviar els telèfons i es van citar a la caseta de la Guàrdia Civil de la Feria.
Des del moment que han penjat la fotografia, han aprofundit en com s'ho havia pres la mare, Isabel Pantoja, en veure la foto. La cantaora, deien, no volia que s'ensenyés la imatge, i en fer-ho, ha abandonat Cantora plorant i maleint el nom del programa i el de la seva filla: "Chabelita es un castigo que no me merezco", assegura Gustavo González que ha dit la Pantoja.
I després de posar el focus en la Pantoja-mare l'han posat en la Pantoja-filla. Per bé que la presentadora, Carlota Corredera, deia que "Nuestra intención no es que pase nada, tranquilidad, no queremos que la Pantoja ni nadie lo pase mal", per més que es curaven en salut remarcant que la foto estava feta tres mesos abans de saber-se que cometrien una agressió sexual repugnant, la resta de col·laboradors ha aprofitat per donar alguna clatellada a Chabelita, de l'estil de "¡parece que Chabelita quiera hacerse una foto con los mas malos del universo!", "a esta niña le da absolutamente igual todo, la estáis subestimando" o "Aunque te gusten malotes, como mujer hay unos límites". Ella mateixa ha respost amb un tuit:
SOIS LO PEOR. No teneis respeto ninguno. Que es lo siguiente que os vais a inventar?
— Isa Pantoja (@IsaPantojam) August 21, 2018
Me hago fotos con cincuenta mil personas. Hace dos años
Pero luego me llamais para que os de mis declaraciones??
Me parece tan sucio simplemente el hecho de relacionarme...
I els que han considerat que els que no tenen límits són els del programa, eren els espectadors:
Dónde está el abogado de este chico ahora mismo? Sálvame vende humo asqueroso! Si tengo una foto con un asesino es que yo tengo relación con él y doy miedo? Vergonzoso #chabefoto
— mª cristina alvarez (@nereayamarea) 21 de agosto de 2018
O yo no me entero, o no sé a q jugais.., en teoría esta foto fue antes de todo lo ocurrido, osea, era un perfecto desconocido..estoy muy lejos de defender a ninguno de los dos,pero llenar vuestra cutre tarde con esto,vamooos
— Seny (@seny_y) 21 de agosto de 2018
QUE MIERDA DE NOTICIA SI ESA GENTE NO HABIAN COMETIDO EL DELITO, SON UNAS BASURA BUSCAN SACAR MIERDA.....
— (@abrahamszambra2) 21 de agosto de 2018
Y ninguno de los que stais en el programa no teneis ninguna foto con el marido de Ana Rosa?( Xq es otro presunto delincuente os lo recuerdo)#chabefoto
— Alba (@albabs22) 21 de agosto de 2018
‘Posa’ no, ‘posó’. En pasado. Que sois unos manipuladores.
— Valena Rigg (@ValenaRigg) 21 de agosto de 2018
Yo creo que el programa de hoy puede ser denunciable
— Maria (@mardeblue) August 21, 2018
La proxima vez que te eches una foto le pides los antecedentes penales y le preguntas si tiene pensado delinquir en un futuro, manda huevos.
— Azu (@azu654) August 21, 2018
Al programa, però, es fan els ornis, i es pregunten "¿Por qué nos hacen llegar justo ahora esta foto y no cuando La Manada fue conocida? ¿Quién podría estar interesado en que se vea esta imagen de Chabelita?". La resposta està clara: ells mateixos els primers interessats.