Nova polèmica al voltant de la presència de l'expresident del Barça Sandro Rosell a TV3. Fa unes setmanes es va emetre una entrevista - reportatge sobre el Cas Rosell a TV3 amb una part escapçada, fet que va provocar que el seu director Víctor Lavagnini es negués a firmar-lo. Des de dins de la casa no es va considerar "censura". Ara és Tian Riba, director de FAQS i columnista d'El Nacional, qui ha avisat que el proper dissabte Cristina Puig tenia previst entrevistar Rosell però que TV3 no ho ha permès.
Tian Riba a La Vanguardia "En los procesos internos de coordinación de invitados de los diferentes programas, la dirección de la cadena decidió que la presencia de Rosell había quedado cubierta con el documental El cas Rosell". O sigui massa Rosell a TV3 (una entrevista) i Sanchis diu que no cal més. Aquest dimarts en roda de premsa per videoconferència sobre el nou programa de Judit Mascó, preguntat pel suposat veto, Vicent Sanchis nega censura a El Periódico.
El director de TV3 insisteix en que és una qüestió d'oportunitat i no de fòbies personals: "Rosell tuvo un documental que era una larga entrevista donde explicó su libro y su parecer sobre el caso. También ha ido a Catalunya Ràdio (...) Soy yo el que decide equilibrios, oportunidades y que nadie se pueda sentir desplazado porque los otros tienen demasiado tiempo de pantalla. El señor Rosell ahora es actualidad y ha explicado todo lo que ha pasado y ha tenido toda la prensa del mundo para hacerlo y, cuando pase un cierto tiempo, vendrá".
Vicent Sanchis ha tret ferro a l'absència de Rosell al FAQS i el capellà de la presó de Soto del Real a qui van els diners del llibre de Rosell es nega a anar a Tot es mou pel que, ell sí, considera un veto a Rosell. El capellà padre Paulino ha fet un comunicat: "He sabido que TV3 ha vetado la presencia de Sandro Rosell en el programa FAQS del sábado 18 de julio. Me parece contrario a la fe cristiana que alguien niegue la ayuda a las personas más necesitadas. Y me parece inexplicable que un ente público como es TV3 vete en uno de sus programas a personas que han sufrido una pena de 645 días de cárcel sin ningún tipo de justificación”. L'església i Rosell contra TV3.