Cada any a l’estiu sorgeixen modes que són més i més sorprenents. Al 2018 (també al 2017) es va estendre allò dels tatuatges solars: cremar-se la pell expressament i obtenir un dibuix mitjançant el bronzejat d’una zona concreta. Una tendència que va fer que dermatòlegs d’arreu es posessin les mans al cap. Enguany, en canvi, ha tornat una moda (anys enrere ja se’n parlava) menys perillosa però igual d’extravagant: les cues de sirena. El darrer a sumar-s’hi, l’actor Santi Millán.
@santimillan
El presentador català de ‘Got Talent’ de Telecinco ha compartit a Instagram un vídeo de les seves vacances lluint extremitat de peix. Com el rei Tritó de ‘La Sireneta’, Millán se submergeix fins a les profunditats del mar remenant la cua amunt i avall:
La cua de sirena d’en Santi Millán és tota una excentricitat que es comercialitza a través d’internet. Al portal Amazon en tenen un munt per vendre:
“Bajo el mar...”, canta l’artista barceloní abans d’advertir que la cua no era de la seva talla. Potser a en Santi li fa més el pes el paper de Sebastià que no pas d’Ariel i s’ho hauria passat millor amb unes pinces postisses fent de cranc.