Sasha Piqué Mebarak, el fill menor de Shakira i Gerard Piqué, ha deixat tothom bocabadat amb el seu inesperat debut al món empresarial. Amb 9 anys, el petit ros, que és la viva imatge del seu pare, ha decidit emprendre el seu camí en la moda amb la seva pròpia marca de joies i roba, a la qual ha batejat com a Bad Boyz. La seva primera gran aparició com a venedor ha estat en un mercat ambulant de carrer de Miami, on, sota l'atenta mirada de la seva mare, ha posat a prova la seva faceta de comerciant.

Pel que sembla, Sasha ha heretat l'olfacte empresarial de Gerard Piqué, que en els últims anys ha sabut construir un imperi més enllà del futbol. Amb la seva firma Bad Boyz, el nen s'ha afegit a la creixent tendència de les joies masculines, oferint dissenys d'estil grunge elaborats amb cadenes platejades i cuir. La seva proposta de moda ha sorprès els assistents de Bazart, un mercat ambulant nadalenc de Miami impulsat per l'ex Miss Nicaragua, Adriana Paniagua, on Sasha va provar sort com a venedor.

En les imatges que han circulat a les xarxes socials es pot veure el petit amb un gran somriure, entusiasmat amb el seu nou negoci, mentre atén els clients i presenta els seus dissenys. Però si hi va haver un veritable ganxo infal·lible, va ser la presència de Shakira, que no es va separar d'ell en cap moment, captant l'atenció dels assistents i aconseguint que l'estand es convertís en un dels més freqüentats de l'esdeveniment.

Shakira, el suport incondicional del seu fill en aquesta sorprenent emprenedoria

Vestida amb un look esportiu en tons rosa i blanc, la colombiana es va mostrar com a la millor aliada del seu fill en aquesta nova aventura. No només va ser al seu costat ajudant-lo amb les vendes, sinó que també va firmar autògrafs i va posar amb alguns dels clients que es van apropar a comprar les joies de Bad Boyz. Aquest inesperat gir en la vida del petit Sasha no és casualitat. Shakira ja havia confessat en una entrevista amb Jimmy Fallon que els seus fills estan aprenent des de primerenca edat a gestionar els seus propis ingressos i a desenvolupar habilitats financeres. Sens dubte, amb aquest primer pas, Sasha demostra que està disposat a seguir el camí del món empresarial, encara que amb una visió diferent de la del seu famós pare.

L'inici d'un imperi de moda? Sasha podria revolucionar la indústria

Malgrat la seva curta edat, Sasha Piqué ja està donant de què parlar al món de la moda i els negocis. La seva incipient firma, Bad Boyz, podria convertir-se en un referent dins de la indústria si segueix per aquest camí. El que va començar com una simple experiència en un mercat ambulant de carrer podria evolucionar cap a una marca de renom, sobretot si compta amb el suport de la seva mare, que és una de les artistes més influents del món. Mentrestant, queda per veure si aquesta emprenedoria és només un joc de nens o si realment Sasha està asseient les bases d'una carrera empresarial. El fet és que el seu debut ha estat un rotund èxit, i amb una estratègia com la de Piqué en els seus negocis, no seria estrany que estiguem davant del naixement d'un futur magnat de la moda. Temps al temps!