En l'última dècada, les cantants més populars del món han aconseguit acumular fortunes d'immenses xifres no només gràcies al seu talent en la indústria de la música, sinó també a altres negocis reeixits. Les estrelles més adinerades en el dia d'avui són Taylor Swift, Rihanna, Beyoncé, Celine Dion i Madonna. I ara Selena Gómez, que tampoc no ha estat aliè a la fama i als diners. És increïble, però té més ingressos pels seus productes de bellesa que per la música.
Selena Gómez és famosa des de molt jove per haver ingressat Disney Channel. Encara que es pot dir que el primer treball en el qual va destacar va anar interpretant 'Alex Russo' en la sèrie Los magos de Waverly Place, igualment a Disney, de 2007 a 2012. Posteriorment, va iniciar una reeixida carrera musical, al principi en una banda denominada Selena & the Scene i, més endavant, va començar el seu camí com a solista. La música ocupa gran part de la seva trajectòria al món de l'entreteniment, malgrat que ha tornat a actuar. Entre els seus projectes més recents està la sèrie Solo asesinatos en el edificio.
D'altra banda, és molt popular en xarxes. Té 424 milions de seguidors a Instagram, sent la tercera persona més seguida en aquesta xarxa social. Aquestes només són algunes de les activitats que li han permès assolir un patrimoni de 1300 milions de dòlars (1184 milions d'euros, aproximadament), així ho va comunicar Bloomberg recentment. Selena és milmillonaria, això sí, tot l'hi deu a la seva marca de maquillatge. Te n'expliquem més en les següents línies.
Rare Beauty en representa més del 50% de la fortuna de Selena Gómez
El gruix de la fortuna de Gómez es deu als productes de maquillatge, malgrat tenir tres àlbums d'estudi, més de 40 cançons i dues nominacions als Grammy. Els guanys per les seves gires musicals constitueixen menys del 5% del seu patrimoni i les vendes dels seus àlbums menys del 2%, com assenyala el mitjà esmentat anteriorment. Es fa l'acotació que no guanya més diners per la música perquè no compon les seves cançons. A més, no ha estat de gira des de 2016.
La línia de cosmètics que va llançar el 2020 i que va anomenar Rare Beauty va suposar un increment global dels seus guanys. Va començar comercialitzant aquests productes com a maquillatge 'low cost' i amb una filosofia d'inclusió i acceptació, conceptes populars i molt aplaudits a les xarxes. Aquesta és una marca en constant expansió, s'ha convertit en una de les més influents del mercat. Ara bé, les dades suggereixen que aquest negoci de cosmètics representa el 80% de la seva riquesa. És a dir, la seva participació majoritària (del 51%) en aquesta firma ha representat tal increment a les seves arques.
No només el seu nom va fer d'aquesta marca particularment popular entre els consumidors del maquillatge, sinó la influència que ja tenia la celebritat a les xarxes. En els primers mesos, després del llançament dels primers productes, solia gravar sessions d'ella maquillant-se per a la seva sèrie de cuina de Max, Selena+ Chef. Assolir l'estatus de milmilionària no és senzill, Selena Gómez continua triomfant gràcies a anys de trebal, disciplina, esforç i visió en els negocis.