El que prometia ser una Setmana Santa tranquil·la i en família s'ha convertit en una autèntica tempesta emocional al si del clan Campos. Terelu Campos, que cada any viatja a Màlaga per reviure les tradicions que compartia amb la seva mare, María Teresa Campos, s'enfronta aquest 2025 a una Setmana Santa marcada per la tensió, la decepció i una inesperada batalla familiar que amenaça de trencar la ja delicada harmonia de la família.

Tot va començar fa unes setmanes, quan Alejandra Rubio, filla de Terelu, va anunciar el seu desig de passar la Setmana Santa en parella amb Carlo Costanzia, el jove actor i model amb qui espera el seu primer fill. La parella, que ha estat a l'ull de l'huracà mediàtic des que van fer pública la seva relació i posterior embaràs, ha decidit viure aquests dies festius en la més estricta intimitat i lluny del bulliciós ambient familiar que es viu a Màlaga, ciutat on les Campos han mantingut durant anys una forta connexió emocional.

Per a Terelu, aquest gest ha estat poc menys que un menyspreu. La presentadora esperava passar la Setmana Santa al costat de la seva filla, el seu futur i primer net, la seva germana Carmen Borrego i la resta de la família, a l'emblemàtic apartament que pertanyia a la matriarca, María Teresa Campos. Des d'aquest lloc, amb vistes privilegiades, la família solia contemplar les processons malaguenyes, una tradició que marcava el calendari sentimental del clan Campos. No es tractava només d'una escapada vacacional, sinó d'un homenatge a la memòria de María Teresa, morta el setembre de 2023.

Una baralla molt forta a la família

Segons fonts properes, la negativa d'Alejandra ha desencadenat una autèntica tempesta. La discussió entre mare i filla hauria estat intensa, amb retrets, llàgrimes i silencis dolorosos. Terelu no entén que Alejandra, sabent l'important que és aquesta data per a ella i per a Carmen, decideixi allunyar-se just ara. Considera que la parella està prioritzant la seva comoditat per sobre del sentiment familiar. Per la seva part, Alejandra, més ferm que mai, no ha deixat clar que desitja viure aquests dies al marge del focus mediàtic, centrada en el seu embaràs i a gaudir de la companyia de Carlo.

Carlo Costanzia, per la seva part, ha optat per mantenir-se al marge de la polèmica públicament, encara que la seva decisió de no acompanyar Terelu i Carmen a Màlaga ha estat interpretada per alguns com una falta d'integració familiar. Es pot recordar que la relació entre Carlo i les Campos no ha estat del tot fluida des de l'inici, en part per l'historial mediàtic del jove actor i la seva recent implicació en escàndols judicials que van incomodar Terelu.

La Setmana Santa estarà plena de baralles

Mentrestant, Carmen Borrego ha tractat d'exercir un paper de mediadora, encara que sense gaire èxit. Fonts properes asseguren que Carmen ha demanat la seva neboda que reflexioni, que la presència d'Alejandra a Màlaga seria un bàlsam per a Terelu, que encara travessa un procés de dol silenciós per la seva mare. Però la decisió sembla ja presa: Alejandra i Carlo passaran la Setmana Santa en el seu propi espai, lluny de l'apartament familiar i de la mirada pública. El cert és que, ara per ara, la Setmana Santa que havia de ser un moment de recolliment i unitat s'ha tenyit de negre a la casa de Terelu. El pes del llegat de María Teresa, la pressió mediàtica i les noves dinàmiques familiars han fet saltar pels aires una de les tradicions més estimades per la família Campos. Veurem què passa.