Shakira només desitja marxar per sempre a Miami. Espanya és un país que no tornaria ni de gira. No ha estat feliç. A la colombiana li ha perseguida l'Agència Tributària constantment i ha trencat amb la persona que creia ser l'amor de la seva vida. El seu cor ha quedat destrossat en mil trossos. A diferència de Piqué, ella sí que estava enamorada. Per això va voler formar una família. Si algun dia ho va estar, sembla que el català ja no sentia res per la cantant. A començaments de l'any passat la llavors parella va trencar la seva relació. El futbolista va marxar al seu pis de solter. La de Barranquilla va intentar arreglar les coses però no hi va haver manera. Aviat va descobrir la infidelitat. Piqué estava enamorat d'una jove estudiant que atenia el nom de Clara Chía.

Des d'aquell moment la cantant ha lluitat per fer-li la vida impossible. Shakira ha aconseguit treure'l de les mans el seu gran somni. Igual que ella va tenir que deixar la música per amor, ara va ser Piqué que va haver de deixar el futbol per la mateixa situació. Però no només això, tot i que encara no ha pogut mudar-se per la delicada salut del seu pare, la colombiana se n'anirà a Miami amb Milan i Sasha. Serà el de Barcelona qui hagi de desplaçar-se 10 dies al mes per estar amb ells. Amb les seves cançons, dedicades directament al pare dels seus fills, ha intentat desestabilitzar la nova relació de Piqué, però no ho ha aconseguit. Sembla que Clara Chía s'ha fet a la pressió mediàtica i ja es mostra totalment apoderada. Camina de forma més ferma i riu davant de les càmeres. Té la mateixa actitud burlesca que Piqué.

Bizarrap amb Shakira
Bizarrap amb Shakira

Shakira podria parlar d'un nou amor en la seva última cançó

Shakira no suporta veure'ls i tampoc no veure notícies d'ells, per això vol posar terra pel mig. Almenys, ha trobat la manera d'evadir-se amb les seves cançons. Es diu que prepara un nou tema amb Karol G, o fins i tot amb Manuel Turizo.

Precisament amb el creador de la famosa bachata, hauria compost una cançó que no té a veure res amb les seves lletres de desamor dedicades al pare dels seus fills. S'ha filtrat uns segons d'aquesta cançó i Shakira podria referir-se a una altra persona que li ha robat el cor. "Fa estona tinc set, de tu jo no sé per què. Quedo amb ganes de més i volent beure d'una copa buida".

Aquest text té diferents lectures. Ara per ara, la colombiana ha deixat bé clar que no pensa enamorar-se de ningú. El seu cor està tancat amb pany i clau, com va mostrar a 'Monotonia'.

Quan es va fer pública la seva ruptura amb Piqué se'l va relacionar amb Chris Evans. El famós actor de Hollywood va mostrar el seu interès per la cantant i va començar a seguir-la en xarxes socials.