L’endemà del fracàs del Barça a Anfield, derrotat per un Liverpool que els va passar pel damunt com una piconadora i que ha acabat amb el somni europeu dels blaugranes aquesta temporada, és hora de fer un primer recompte de danys i valorar quines decisions ha de prendre el club.

messi anfield barça efe

EFE

Però mentre Josep Maria Bartomeu i Ernesto Valverde llencen pilotes fora i miren de passar amb peus de plom sobre la desfeta del Barça, la dona d’un dels jugadors de l’equip ha decidit posar-se l’afició a l’esquena per intentar aixecar els ànims. “Gracias Barça”, comença Shakira en una publicació al seu compte d’Instagram. La parella de Gerard Piqué fa un llarg al·legat a favor del club i dels futbolistes, i demana als culers que els donin suport ara que les coses van mal dades: Gracias Barça por regalarnos tantas alegrías, por una temporada impresionante. Porque en la derrota también crecemos. Por recordarnos que hay que valorar el éxito en medio del fracaso...”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias Barça. Por regalarnos tantas alegrías, por una temporada impresionante. Gracias porqué en la derrota también crecemos. Gracias por enseñarnos que no pueden desvanecerse los momentos buenos cuando fallamos. Gracias por recordarnos que somos solo humanos y que hay que valorar el éxito en medio del fracaso. Gracias por darnos la oportunidad de madurar como afición. Gracias por hacernos generosos y justos. Gracias por dejarse la piel en cada partido. Y cada mañana levantarse comprometidos y trabajar tan duro. Gracias por hacernos soñar con tocar el cielo pero siempre con los pies en el suelo. Gracias al Barça, y a su entrenador y staff por ser más que un club. Las mujeres, los hijos de los jugadores y sus familias queremos hoy enviarles toda la fuerza para continuar y decirles que estamos listos para la revancha porque en el fútbol siempre hay una. Un abrazo sentido en este día gris... Y sobretodo... Gracias. Shak

A post shared by Shakira (@shakira) on

shakira barça gtres

GTRES

La cantant colombiana també recorda l’entrenador i l’staff del club, ara que estan al centre de la diana de l’afició. I demana, de part de les famílies dels jugadors del Barça, que els seguidors culers els enviïn toda la fuerza en este día gris. A molts se’ls farà difícil.