Hi ha un gran interès per saber tot el dineral que cobren les persones que treballen en televisió, especialment aquelles que compaginen les seves aparicions als platós amb la seva presència a les xarxes socials. És el cas d'Anabel Pantoja. La col·laboradora de Sálvame, que porta temps allunyada del programa de les tardes de Telecinco però assegura que tornarà, es guanya la vida, en part, gràcies a les publicacions que fa en el seu compte d'Instagram. Doncs la cosina de Kiko Rivera, amb el temps, ha sabut fer-se un lloc al món viral i es dedica a treballar com a influencer. Ja sigui mostrant el seu estil de vida, o fent publicitat de coses varias. Moltes.
Un treball a les xarxes socials que està molt ben pagat. No ho diem nosaltres. Recentment ho ha revelat el programa Sálvame. Ha estat durant la tarda de dimarts 30 de novembre en una conversa amb l'expert en màrqueting digital, José Noblejas, que va visitar el plató de Mediaset per parlar de la pressió que implica ser influencer i del dineral que molts d'ells s'embutxaquen a final de mes, entre ells, Anabel Pantoja.Ho revelem, a continuació.
Anabel Pantoja és molt activa en el seu compte d'Instagram, bé per feina o bé perquè li agrada ser protagonista i compartir el seu dia a dia amb la gent que la segueix. Una activitat que té els seus fruits ja que la sevillana adoptada en les canàries acumula més de 1.600.000 seguidors, que es diu aviat. Moltíssimes persones que es tradueix a molts diners. Així ho ha revelat Noblejas. "El volum comercial en l'Instagram d'Anabel està molt per sobre del que podem trobar de mitjana al mercat", va assegurar l'expert. "Per publicació feta es podria endur entre 3.500 i 4.500 euros aproximadament", va afegir. Una altíssima quantitat de diners que a final de mes, tenint en compte que realitza prop de dotze publicacions comercials, es tradueixen a uns 40.000 euros aproximadament.
Una elevadíssima quantitat que se suma a tots els diners que guanyaria a Sálvame per participar cada tarda. Tot i que ara està fora del programa. Diners dels que fa temps va parlar en directe per error. Va ser un dia que el programa va connectar amb ella quan estava en les canàries lesionada de la cama. Després d'una acalorada discussió en directe, Anabel es va escalfar i va revelar el que el programa li pagava: 600 euros cada tarda.
Anabel Pantoja no va ser de l'única influencer de la que va parlar l'expert en màrqueting José Noblejas. També va donar informació sobre el capital que mouen grans influencers catalanes com Dulceida o Laura Escanes, dona de Risto Mejide. Quant a la primera Noblejas va dir que es podria emportar entre 8.000 i 10.000 euros per publicació. Uns diners que a final de mes podrien suposar 150.000 euros sense comptar les aparicions de Dulceida a photocalls ni revistes.
La dona de Risto Mejide, també escriptora d'un llibre de poesia, només gràcies a Instagram, on acumula una quantitat de seguidors semblant a la d'Anabel Pantoja, cada mes s'emportaria un total de 45.000 euros. Segons va explicar l'expert, Laura Escanes, que té una filla anomenada Roma, fa unes 10 publicacions comercials cada mes que estarien valorades en 4.500 euros aproximadament. Doncs res, dit queda.