La vida de Tamara Falcó ha fet un gir espectacular en els últims anys, passant de ser una figura discreta dins de l'alta societat espanyola a convertir-se en una de les celebritats més cobejades i rendibles del panorama mediàtic. Avui dia, el seu èxit financer supera fins i tot el de la seva mare, Isabel Preysler. I no és per a menys, amb ingressos que freguen els 900.000 euros anuals, Tamara Falcó ha aconseguit construir un imperi amb la seva presència a la televisió, les xarxes socials, diversos negocis i, per descomptat, la seva habilitat per generar polèmica.

La transformació de Tamara Falcó va començar el 2019 quan va decidir participar en 'MasterChef Celebrity 4', un moviment que la va catapultar a la fama. La seva naturalitat i carisma van conquerir al públic, guanyant el concurs i emportant-se no només el premi, sinó també l'atenció de marques i mitjans de comunicació. A partir d'aquell moment, Tamara es va convertir en un fenomen mediàtic.

Després del seu triomf en 'MasterChef', Netflix no va tardar a fixar-se en ella, oferint un sucós contracte per a la creació del seu propi docusèrie, 'La Marquesa'. Aquesta producció, que només va tenir una temporada, li va reportar la barbaritat de 2 milions d'euros, confirmant que Tamara era una mina d'or. La seva presència en televisió no ha parat des d'aquell moment, i la seva popularitat segueix en ascens.

'El Hormiguero' i altres ingressos televisius

Un dels pilars econòmics de Tamara Falcó és la seva participació en 'El Hormiguero', on col·labora tots els dijous des de fa diverses temporades. Aquest espai li genera un ingrés mensual gens menyspreable de 10.000 euros, la qual cosa equival a 2.500 euros per cada aparició setmanal. Però això és només una fracció dels ingressos que percep per la seva faceta televisiva. Un altre dels grans èxits econòmics de la marquesa de Griñón és la seva vinculació amb la reeixida sèrie 'La Promesa', que es grava en una de les seves propietats, el famós palau d'El Rincón. Pel lloguer d'aquest espectacular escenari, Tamara percep 30.000 euros mensuals, una xifra que qualsevol immobiliària envejaria. A més, ha sabut rendibilitzar la seva imatge a través de col·laboracions publicitàries i contractes amb grans marques d'electrodomèstics i restauració, sumant quantitats properes als 200.000 euros.

Un imperi de moda i xarxes socials

Però no tot és televisió en la vida de Tamara Falcó. La socialité ha diversificat les seves fonts d'ingressos de manera intel·ligent. A través de la seva pròpia empresa de representació, Gypset Living SL, gestiona les seves múltiples aparicions públiques i contractes. També ha fet incursions en el món de la moda amb la seva marca TFP by Tamara Falcó, on dissenya peces exclusives que es venen com pa calent.

Les seves xarxes socials, amb més d'1,6 milions de seguidors, són una font addicional d'ingressos. Cada publicació patrocinada li reporta entre 3.000 i 4.000 euros, la qual cosa suma una considerable quantitat al final de cada mes. A més, la venda del seu llibre de receptes ha estat un altre encert financer, consolidant la seva imatge com una dona multifacètica que sap com aprofitar cada oportunitat. Per si fos poc, els últims esdeveniments de la seva vida personal, com la infidelitat del seu promès Íñigo Onieva, la seva posterior reconciliació i el casament, han estat coberts per la premsa del cor, generant-li milers d'euros en exclusives i portades. Tamara Falcó ha demostrat la seva habilitat per monetitzar la seva vida personal, convertint-se en una de les figures més sol·licitades del panorama mediàtic espanyol.