Segons la Viquipèdia, Isabel Preysler és una socialité hispanofilipina, un dels rostres més famosos de la premsa rosa, però no pas per la seva bellesa, sinó per la seva gran passió pel bòtox. Sempre que arriba enlluerna amb la seva presència que està totalment embalsamada pels retocs estètics. La web continua descrivint tot el seu historial amorós, des de la seva relació amb Julio Iglesias, passant per Carlos Falcó, seguint amb l'economista Miguel Boyer i acabant amb Mario Vargas Llosa. Fruit de tot aquest historial, la VIP és mare de cinc fills, Chabeli, Julio Iglesias Jr., Enrique Iglesias, Tamara Falcó i Ana Boyer. Tots ells segueixen els passos deluxe de les seves famílies, formen part de projectes televisius i es lucren amb els seus respectius cognoms, nepobabies de cap a peus. Però, sens dubte, qui té al cap seguir literalment els mateixos passos que la seva mare és Tamara Falcó, la marquesa de Grinyó. I no ens referim al seu historial amorós, parlem la seva cura facial, el skincare de moda. Va pel camí de la mare.
Tamara Falcó ha trobat l'amor de forma més ràpida que la seva mare, però ha tingut la mateixa mala sort. Íñigo Onieva ha sigut el seu príncep blau des del primer dia, inclús quan es publicava el famós vídeo on es petonejava amb altra jove, mesos abans de la boda. Molt fort. Tot i aquests nanosegons del metavers, la marquesa el perdonava i ara tots dos estan feliçment casats al seu conte de fades i princeses. Onieva ha obert un restaurant, i la marquesa s'estrenarà com a membre del jurat de Got Talent, mentre continua des de L'Hormiguero. A més, a més, també s'endinsava en el món de les xarxes socials com a influencer, i no pas de productes low cost. Tamara Falcó és imatge de marques deluxe, com Sisley Paris, una marca de cremes per un skincare d'alta gamma, el qual ens ha ensenyat de primera mà la influencer.
S'asseia a la catifa de la seva habitació, per ensenyar-nos pas per pas de tota la rutina. Primer una mascareta que havia de reposar a la pell una estona, després un contorn per les bosses dels ulls i per últim una crema hidratant. Un vídeo per promocionar la nova venda de la marca, "La Rose Noire, mi gama preferida de Sisley Paris para juventud y vitalidad" Però això de 'juventud i vitalidad' està per veure, ja que al vídeo es pot notar perfectament que no té ni una arruga, va pel mateix camí que la seva mare, li encanta el bòtox. Els comentaris no poden evitar burlar-se de la situació "Cutis perfecto de bótox" "Se da la crema maquillada" "Con todos mis respetos, esa cara sin una arruga no es solo de usar cremas.." Enxampada de ple.
I és que Tamara Falcó no està promocionant pas cremes de Nivea. Els productes costen 500 euros en total. A la web oficial, podem comprovar que la mascareta de l'inici val 158 euros, el contorn d'ulls en val 141 i la crema del final ni més ni menys que 200 euros. Productes d'or per una pell que és de plàstic. Tamara Falcó, amb 42 anys ja s'ha sotmès a una rinoplàstia, i una injecció de bòtox per evitar les arrugues d'expressió, el que us dèiem, va pel camí de la mare. Tenint en compte que ben aviat lluirà igual de brillant i estirada que la socialité, aquesta publicitat és totalment enganyosa.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!