Les Campos han estat més conegudes en els últims anys per les seves exclusives en revistes del cor que pel seu treball en televisió. Amb el declivi de la carrera de María Teresa Campos i la seva posterior mort, el seu "imperi" mediàtic ha trontollat, i ara, la seva filla Terelu Campos està decidida a recuperar l'estatus perdut apostant per un negoci familiar que posa la seva filla, Alejandra Rubio, i la seva parella, Carlo Costanzia, en l'epicentre d'una jugada milionària. Terelu, que ha sabut moure's al món dels mitjans amb gran astúcia, té al cap un ambiciós projecte que podria generar ingressos desorbitats. Però hi ha un problema: els protagonistes d'aquesta història, Alejandra i Carlo, no estan disposats a seguir la seva estratègia.

Un pla basat en la imatge del primogènit d'Alejandra Rubio

Des que Alejandra Rubio va anunciar el seu embaràs el 2024, els mitjans han estat pendents de cada pas de la jove. L'arribada del seu fill, el primer net de Terelu, ha estat un esdeveniment mediàtic sense precedents, generant un interès enorme en l'opinió pública. Terelu, conscient del potencial d'aquesta situació, ha ideat un pla per convertir la seva filla i la seva parella en els nous protagonistes d'una sèrie de negocis vinculats a la seva imatge.

El primer pas seria una exclusiva en una reconeguda revista, on es presentaria oficialment al nadó d'Alejandra i Carlo. Aquest moviment podria reportar-los una suma astronòmica, superant els 200.000 euros. Però això seria només l'inici, ja que Terelu també estudia la possibilitat que la parella participi en realities, campanyes publicitàries i fins i tot podria crear un canal de YouTube familiar, on compartirien el seu dia a dia amb el petit.

Alejandra i Carlo s'oposen al pla de Terelu

Tanmateix, la proposta no ha estat ben rebuda pels pares del nen. Alejandra Rubio i Carlo Costanzia han deixat clar que no volen exposar el seu fill a l'ull públic de forma tan comercial. Malgrat que ambdós han viscut sota l'escrutini de la premsa del cor, prefereixen mantenir certa privacitat en aquesta nova etapa de les seves vides. Alejandra ja ha manifestat en diverses ocasions la seva intenció de no lucrar-se amb la seva maternitat, assegurant que no permetria que el seu fill es convertís en un "producte" de la premsa rosa. Per la seva part, Carlo Costanzia, que en el passat ha tingut una imatge mediàtica complicada, tampoc no veu amb bons ulls aquesta proposta.

Terelu, tanmateix, no sembla disposada a rendir-se. Fonts properes asseguren que està pressionant a la parella perquè reconsiderin la seva postura, argumentant que podrien assegurar el futur del petit amb aquestes oportunitats. A més, la germana de Carmen Borrego també podria beneficiar-se econòmicament d'aquest projecte, la qual cosa li permetria estabilitzar la seva situació financera, que s'ha vist minvada en els últims anys.

Mentre Alejandra i Carlo segueixen ferms en la seva decisió de no comercialitzar la imatge del seu fill, l'entorn de Terelu insisteix que la pressió podria fer que canviïn d'opinió. El que queda clar és que Terelu Campos no es rendeix fàcilment, i si alguna cosa ha demostrat amb els anys, és que sempre troba la manera de sortir airosa al complex món de l'entreteniment. La pregunta és: sortirà amb la seva aquesta vegada? O, al contrari, aconseguirà Alejandra Rubio imposar els seus propis límits i protegir el seu fill de l'exposició mediàtica? Només el temps ho dirà.