Dani Alves té mala peça al teler quan ni un dels seus millors amics al Barça, Gerard Piqué, surt a defensar-lo. Piqué ha evitat mullar-se a RAC1 i s'ha limitat a dir que cal esperar la sentència però que si l'acusació es demostra serà molt greu i que cal protegir la víctima. Ni els que coneixen Alves personalment poden posar la mà al foc per ell. Sembla que el futbolista, ídol culer, tenia comportaments dubtosos a la nit barcelonina. Va tornar aquest Nadal a la ciutat per sortir de festa sense la seva dona Joana Sanz i el fatídic 30 de desembre es va tancar amb una noia de 23 anys al WC del reservat de Sutton. El que va succeir allà dins és la paraula d'un contra la de l'altre. Hi va haver sexe, això ja no ho nega, i caldrà demostrar que no va ser consentit per la noia. Les proves juguen contra Alves i ara Telecinco emet un testimoni que potser acabarà al judici. Ha estat al programa Fiesta.

Emma García Telecinco

Un home recorda una baralla d'Alves quan jugava al Barça, de nit a una discoteca i que va acabar malament: "Una fuerte pelea vamos y pudimos, digamos, separarlos. Y el otro tenía la nariz rota o el labio. Él tenía la camisa totalmente desgarrada y llena de sangre de haber forcejeado con el otro, de habérselo acercado al pecho y eso ¿sabes? Se quejaba del hombro mucho, y estaba nervioso. Eso ocurrió el domingo en torno a las 11 de la mañana. En la siguiente sesión de entrenamiento al parecer se quejó de una dolencia en el hombro y fue dado de baja por rotura de clavícula’’. Més greu és l'addicció del futbolista a l'hora de sortir de festa: ‘’Él es una persona que cuando llega ya cierta hora y ciertas visitas al aseo y eso le vuelve fuera de sí, ¿Sabes? Él va con su primo y eso y siempre se lleva a alguien para el servicio’’. Visites al lavabo de 2 en 2 i sortir-ne a mil fet una fera. Es diu consum de substàncies tòxiques.

Testimoni Alves Fiesta Telecinco

A la mateixa hora Joana Sanz sortia a Fiesta de Telecinco (mal nom per Alves: festa) visitant el seu marit a la presó: "La modelo acudió a la cárcel acompañada por un íntimo amigo de su marido, el también futbolista Bruno, que se encontraba con él el día de la presunta violación en Sutton. También estuvieron acompañados por dos escoltas, que impidieron que la modelo hablara con los medios de comunicación que la esperaban a la salida. Este encuentro se limitó a una conversación a través del cristal durante 20 minutos, a diferencia del vis a vis que mantuvieron hace un mes durante 50 minutos, la primera vez que ella acudió a prisión para verle y mostrar su apoyo. Por aquel entonces, aseguró ante las cámaras: "No le voy a dejar solo en el peor momento de su vida".  Joana ha deixat Barcelona i ara és a les Canàries per llençar les cendres de la seva mare recentment morta al mar:

Joana Sanz llença cendres al mar Instagram

Joana Sanz vol refer la seva vida lluny dels vicis i mals hàbits del seu marit. Alves ho té fotut.