Fa ja algun temps que el director i presentador del 'Versió RAC1', Toni Clapés, no es calla ni una. El seu compte de Twitter és escenari de debats intensos i de denúncia pública. Tot allò que li molesta, que considera injust o que senzillament no hi està d'acord té cabuda a les publicacions del periodista. Fins i tot arribant a picabaralles públiques amb oients i internautes en general. D'exemples en trobem a dojo: contra Ada Colau, contra la brutícia, contra els que el critiquen per treballar a Godó o contra Espanya.
Algú pensaria que en Toni, líder indiscutible de les tardes a Catalunya, no hauria de baixar al fang d'aquesta manera, però s'equivoquen. No té cap intenció de canviar d'actitud, i punt.
El darrer episodi d'indignació del popular presentador té a veure amb un sentiment molt desagradable: se sent "estafat i robat". I els responsables tenen noms i cognoms: dues empreses que es dediquen a l'organització i venda d'entrades de grans concerts. Totes dues estan implicades en la cancel·lació, enèsima per cert, del recital que Elton John havia d'oferir el 22 d'octubre al Palau Sant Jordi de Barcelona. Un concert maleït per la pandèmia: ja el van posposar l'octubre de 2020, programant-lo un any després. En Toni tenia la seva localitat, però la realitat és que tampoc podrà gaudir del mite anglès a casa nostra. Un altre cop degut a les restriccions pel coronavirus, modificant la gira mundial Yellow Brick Road Tour. La promotora ha fet públic un missatge del cantant excusant-se per les molèsties.
La nova data serà el 22 de maig de 2023, d'aquí a poc menys de dos anys. I és clar, la modificació ha fet que comenci un allau de sol·licituds de devolució de l'import de l'entrada, com és natural. Alguns farts de tant de canvi, d'altres perquè és difícil fer plans amb tant de temps per davant, i fins i tot hi ha qui no té clar com estarà Sir Elton en aquella època, amb 76 anys. Motius no en falten, com és natural, i tothom vol senzillament que li tornin el que és seu. Es veu, però, que l'agilitat dels que comercialitzen els xous no és la mateixa quan el client paga que quan reclama, i hi ha qui encara no ha vist ni un cèntim. Un d'ells, en Toni, que va parlar del tema al seu programa i responia a xarxes a un oient que, en aquest cas, sí havia assolit l'objectiu que ell persegueix. Els ha crucificat: "Estafat i robat" i "excuses de mal pagador".
La veu de Clapés i la seva contundència poden moure més coses que la dels ciutadans anònims. Si és així, la seva enrabiada farà un gran servei a milers de compradors que s'han quedat sense el seu ídol... i sense la seva 'pasta'.