TV3 és com totes les empreses, hi pots trobar amics, l'amor o simplement companys de feina. Alguns presentadors s'han enamorat compartint plató, com Cristina Riba i Artur Peguera, o Ramon Pellicer i Lali Colomé, o Jordi Gil i Patricia Centeno. Altres presentadors s'han fet amics per sempre, com Xavi Coral i Espartac Peran. És aquest el cas de la cara més coneguda de la cadena, Toni Cruanyes. L'editor i presentador del TN Vespre des de fa més de 10 anys va tornar de les corresponsalies per fer estada a Sant Joan Despí i té bona relació amb tota la cadena. Amb alguns dels periodistes del TN s'han fet íntims fins al punt de fer plans de cap de setmana. Els companys de feina no són els que més trobes a faltar els diumenges, però quan també són molt amics, coincidir-hi set dies de set en una setmana no fa mandra. És el cas de Toni Cruanyes i el cap de Política de TV3, Jordi Pons. Diumenge van fer junts la marató teatral de la temporada, L'herència al Teatre Lliure. Entrades esgotades.


L'espectacle teatral aborda la vida d'un grup d'amics homosexuals durant el primer mandat de Donald Trump. Entres al teatre a les 4 de la tarda i en surt cap a les 11 de la nit. Són set hores amb una pausa de 50 minuts per sopar. Carlos Cuevas és la gran estrella de l'espectacle que tothom vol veure. Cruanyes va anar-hi en una colla de set amics, tots homes, amb el seu marit, Eugeni Villalbí i el seu company i amic íntim Jordi Pons. Per les cares a la pausa i en acabar la marató és evident que l'obra els va encantar. S'hi van sentir interpel·lats. Un diumenge de teatre, amb els fills gaudint amb els avis, tiets o cangurs. Cruanyes és amic de molts dels seus companys, com Txell Ortiz, però amb Jordi Pons els uneix una amistat fora de TV3.

Cruanyes ha tingut un cap de setmana mogut. El dia abans, dissabte, mentre el seu marit, exdiputat i del sector contrari a Junqueras, era al Congrés d'ERC a Martorell, Toni Cruanyes va agafar els seus fills, Elies i Joana, i se'ls va emportar a la neu. És habitual cada hivern veure Cruanyes practicant un dels seus esports favorits, l'esquí. Ha penjat un post amb el hàstag Esquiada en família. Cruanyes adora natura i cultura, el cap de setmana ideal del periodista més seguit de Catalunya. Les fotos a la neu indiquen que no va anar-hi a prendre el sol al bar sinó a esquiar. Mens sana in corpore sano, marató teatral i baixar pistes negres. Així fer el TN Vespre és més fàcil, amb el cap clar i enriquit. No marxarà mai del TN Vespre, fins que ell no ho vulgui. És l'estrella de TV3.

Crunayes mai revela quina pista d'esquí tria. L'única pista de la pista és el rètol de TGV, Telecadira de Gran Velocitat, que podria ser el de l'Estació de Masella, a la Cerdanya. Això li permet fer un "sube baja", que en diuen els pijos. Anar d'hora al matí, esquiar i tornar a dormir a Barcelona. Que l'endemà tocava teatre. Tots volem ser Jordi Pons, amics de Toni Cruanyes.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!