TV3 té grans programes d’entreteniment que encanten els seguidors. Des d’‘El foraster’ de Quim Masferrer fins a ‘Crims’ de Carles Porta, la cadena catalana per excel·lència emplena la graella amb moltes emissions que enganxen. Això sí, un dels àmbits en què triomfa és amb la informació. Dia sí, dia també, els programes més vistos de la cadena catalana són els ‘Telenotícies’ i si parlem d’ells hi ha una figura que sempre destaca: Toni Cruanyes. El presentador del ‘Telenotícies vespre’ és una de les cares més mítiques de Catalunya i cada dia a l’hora de sopar la seva veu ja s’ha convertit en la font d’informació més habitual en totes les cases del territori. Sens dubte, les notícies sempre són més amenes si les explica ell.

Toni Cruanyes / 3Cat

El català té aquell carisma especial que enganxa, que fa que ens cridin l’atenció totes les declaracions que protagonitza. Aquí mateix, per exemple, el vam veure explicant alguna curiositat del plató de TV3 a ‘El búnquer’, en què ens va sorprendre parlant sobre un gat. Toni Cruanyes és dels típics convidats que, quan estàs enganxat a un programa, agraeixes que el visiti perquè sempre té un somriure d'orella a orella. A més, en el seu perfil d'Instagram sempre enamora els catalans amb les seves activitats de cap de setmana i, aquest Sant Jordi, ha estat d'enhorabona perquè es va emplenar l'agenda per firmar el seu llibre: "La dona del segle". Sí, tot el que faci el protagonista de TV3 sembla que estigui bé i, ahir, que la seva cadena estava ocupadíssima amb la final del futbol, ell va protagonitzar una activitat fantàstica, atents.

Com ja ens té acostumats el presentador, ens va mostrar què va fer durant el dissabte i va ser, ni més, ni menys, al mig de Barcelona. En aquest cap de setmana hi havia un dia important pels veïns de la Plaça de les Glòries perquè se celebrava la seva festa d'inauguració. Òbviament, Cruanyes no se la va perdre i, de fet, va publicar dos vídeos en el seu perfil. En el primer, el protagonista enfoca la Torre Glòries i gira el pla per ensenyar com juguen els nens a la plaça. De fons se senten infants jugant i xivarri, senyal de vida. Sembla que el dia era tan bo, que alguns petits van aprofitar les fonts per banyar-se i passar-ho bé dins de l'aigua. Abans de veure el Barça alçar ben amunt la primera copa del triplet, el presentador va trobar el pla perfecte.

Ja és habitual veure a Toni Cruanyes pels carrers de Barcelona gaudint de plans fantàstics. Fa uns dies el vam veure il·lusionat amb els castellers davant de la Sagrada Família i fa menys mirant un dels equips del Barça. El presentador agrada perquè és així, natural, agradable i de casa. Cruanyes enamora, com sempre.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!