Fa poques setmanes us explicàvem que Toñi Moreno estava emprenyadíssima amb Mediaset per haver-la fet fora de ‘Viva la Vida’, el programa que conduïa a Telecinco.
Al mateix temps, Emma García es mostrava desolada al saber que la feien fora de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, a Cuatro.
La jugada de Mediaset? Un canvi de papers. Toñi Moreno a Cuatro i Emma García a Telecinco. Un canvi que va agafar a totes dues per sorpresa.
Ara, Toñi Moreno explica a ‘Lecturas’ que el canvi va ser un xoc per ella. Tot i que ara mira el futur amb uns altres ulls: “Injusticia es verte en tu casa parada. Yo lo estuve un año. Todos hemos tenido esa sensación y es un horror. En aquel momento pensé que nadie me iba a dar una oportunidad nunca más, porque venía de un fracaso brutal”.
Per la seva banda, Emma García explica a la revista del seu nou programa el drama que va suposar per ella abandonar ‘MYHYV’, després de deu anys. “He llorado mucho estas últimas semanas”. I continua. “Pocas veces en mi vida me he quedado sin palabras. Muy pocas. Y cuando me comunicaron que iba a ser la presentadora de ‘Viva la Vida’, enmudecí. Podía esperarme muchas cosas, pero no esa”.
Un cop superat el cop inicial, les dues comencen a aclimatar-se a les noves feines. En principi, sense nous canvis a la vista.