Toni Soler ha aconseguit fer programes de TV3 que no puguin ser acusats de sectaris, com es va proposar el primer dia. S'hi dispara contra tots. Cada guionista o co-presentador serà o no indepe però es burxa a tots els partits polítics. També reben els Comuns. Aquest dijous Soler s'ha fixat en la permanent estratègia de publicitat creativa d'Ada Colau que resulta esgotadora pel ciutadà. L'última campanya publicitària de l'ajuntament de Barcelona sobre les colònies d'estiu públiques ha despertat la curiositat del productor de Minoria absoluta:

Instagram Toni Soler

L'eslògan barceloní de les colònies d'Estiu és "T'estiu molt"  amb dos polos de gel morrejant-se i fonent-se. El joc de paraules xaró i el logo sexualitzat d'unes activitats infantils desperta la perplexitat de l'Instagram de Soler i penja la foto amb comentari: "M'ESTIU més no opinar". Els seguidors ho veuen com una "Colauada". Toni Soler no té hostilitat amb el seu Ajuntament. El primer entrevistat de l'Està passant va ser Gerardo Pisarello. Però com a veí de Ciutat Vella, Toni Soler té dret a sorprendre's amb tanta creativitat a les banderoles. Polos copulant per vendre nens de colònies.

Toni i Gerardo el primer dia de l'EP, TV3

Barcelona té mala sort amb la publicitat institucional. Mai superarà però el mític cartell de Ens en sortirem que restava tan mal dissenyat que s'hi llegia Ens ensorrem:

Publicitat institucional BCN, EFE

Això no ho supera cap guionista de l'Està passant. Marxen per vacances, tornen el dimarts. Imprescindibles.