Uns venen i altres van, la vida segueix igual, o no. Els espectadors de TV3 notaran diferències a l'agost ja que plega Toni Soler i la seva troupe. Una setmana abans que la resta de la graella marxa el programa de més èxit de la temporada. Cap altre espai no ha suposat tanta injecció d'audiència per TV3. FAQs ha tingut un efecte similar però només un dia a la setmana. Està passant s'ha guanyat la renovació i torna al setembre malgrat els crítics, com Jordi Cañas, Gonzalo Bernardos o Ferran Monegal. Els programes que funcionen segueixen i Minoria absoluta ja va haver d'acomiadar tot l'equip tècnic del programa per les retallades. Soler va seguir fidel a ell mateix i l'última frase de la temporada va ser per als presos polítics: "Que al setembre tothom ens pugui veure des de casa seva".
Moltes gràcies per aquesta temporada! Esperem que la vinent tothom ens pugui veure des de casa.
— Està passant (@estapassanttv3) 19 de juliol de 2018
Aquí teniu el programa https://t.co/Q8EMMD5aK5#EstàPassantTV3 pic.twitter.com/ytVdrHU3xK
El nou Està passant necessitarà una revisió, el programa alguns dies, pocs, ha perdut d'audiència contra Boom, el concurs de Juanra Bonet a Antena 3. L'últim dia: Soler 13,3%- Bonet 18,6%. Alguns fan el llit a Soler i pretenen colar a TV3 un concurs de productores amigues. Substituir la ironia indispensable per un programa de preguntes i respostes seria com fitxar Nuria Roca: una decisió pèssima. No sembla que Vicent Sanchis faci massa cas a determinats experts. Potser marxa algun dels col·laboradors. Sona que Òscar Andreu faria a TV3 un programa amb Òscar Dalmau. Veurem. Qui ve per quedar-se és Llucià Ferrer. El locutor ha aconseguit fer doblet a la cadena: tertulià a Tot es mou i presentar el programa de parelles que ja va fer l'any passat però canviant el nom: d'Estranyes parelles a Rols de parella. El format és sempre el mateix: dos famosos dinant a l'aire lliure amb Ferrer al mig. Va ser líder a l'estrena amb un gran 15,5% aprofitant que els dos famosos eren amics d'un altre canal: jurats de Tu cara me suena.
El programa té els ingredients que exigia Vicent Sanchis: no costar un duro a TV3 i fer audiència. I ha complert amb escreix: la Diputació de Barcelona patrocina l'espai que promociona el turisme i un 15,5% és apoteòsic. Deixa enrere Lazos de sangre sobre Paquirri a TVE que va ser líder a Espanya i últim a Catalunya: 5,6%. Vam saber que Isabel Pantoja va aconseguir que cap TV pugui emetre la imatge del toro "Avispado" que va matar Paquirri. La folklòrica mirant amenaçadorament a càmera i assenyalant-se l'anell de vídua del torero feia més por que el toro.
La setmana que ve refregits d'Està passant després de la secció Hola Rahola. Faria més audiència allargar Rahola de 8 a 9 del vespre, i si cal, que presenti el TN vespre.