El show televisiu de les Campanades manté l’audiència ben enganxada. La nit de Cap d’Any ve marcada per una decisió: amb quina cadena acomiadar l’any. Els principals canals aposten per les estrelles de més repercussió per captar l’atenció. Tots volen que els teleespectadors piquin i es mengin el raïm amb ells.

Durant tot l’any TV3 ha estat la més vista, i en una data tan assenyalada aquesta tendència havia de continuar. I efectivament, els catalans han dit adeu al 2017 fent líder la cadena catalana.

Ja són aquí les audiències de l’última nit de l’any, confirmant-se que un 35,4% dels teleespectadors haurien escollit TV3. L’espectacle que van muntar va ser d’allò més espectacular, amb una avinguda Maria Cristina plena de gom a gom.

Ruth Jiménez i Quim Masferrer El Foraster van exercir de mestres de cerimònies, intentant divertir el públic amb una broma rere una altra, les emocions a flor de pell i una intensitat desbordant -que per moments feia pensar en sobreactuació-. Un dels moments de la nit va ser l’espectacular petó que els presentadors van protagonitzar, deixant bocabadada l’audiència.

TV3

L’estampa era immillorable, i el vestit rosa de Ruth no podia brillar més. Però els comentaris polítics -pro independència- que El Foraster va anar deixant caure no van passar desapercebuts, destacant molts per Twitter que estava polititzant el moment. Ara bé, l’especial va ser molt aplaudit.

L'opció més clàssica de decantar-se per TVE va fer un molts bons números, arribant a un espectacular 18,8% de share. MentrestantAntena 3 va erigir-se com a tercera, amb un 17,1% que dóna ales a Pedroche per continuar amb els seus sensuals vestits. Telecinco hauria quedat bastant enrere, estancant-se en un 10,5% en emissió conjunta amb Cuatro. Sembla que el Sálvame de Cap d’Any no va convèncer massa.

Telecinco

Cristina Pardo tampoc va fer ombra les altres cadenes, quedant-se La Sexta amb un 5,1% de share. Sembla evident, doncs, que TV3 ha acabat l’any seguint en la línia del 2017: mantenint-se líder