El programa electoral de Vox es pot resumir en una imatge de la nit electoral a Andalusia. Abans de saber-se que tindran 12 diputats, el partit de Santiago Abascal que vol construir murs, que vol fer fora immigrants, els catalans, les dones agredides, els transsexuals i un llarg etcètera, la nit de diumenge va fer fora de la seva seu a La Sexta i als periodistes de la revista digital CTXT del seu quarter general a l'hotel Ayre de Sevilla.
La organización de VOX NOS HA ECHADO de su cuartel general (con guardia de seguridad escoltando a @WillyVeleta y @gerardotc incluido) después de acreditarnos. ¡La fiesta de la democracia! Aquí el momento. #eleccionesandalucia pic.twitter.com/CqLTDPIa1S
— CTXT (@ctxt_es) December 2, 2018
"Aceptamos a quién nosotros consideramos oportuno"..... Pausa per processar la frase de la demòcrata dona que foragita els periodistes com si fos un segurata inflat de poder a les portes d'un tuguri perdonant la vida als clients que hi volen entrar. Això és Vox. Així és Vox. I així ha denunciat aquest veto una de les cares visibles de La Sexta, Ana Pastor.
Vox se jacta en redes de impedir la entrada a su sede a @laSextaTV . No les gustamos. Pues eso.
— Ana Pastor (@_anapastor_) 2 de diciembre de 2018
Un comentari que ha provocat la reacció irada dels partidaris a que se li hagi barrat la porta a diferents mitjans, als que acusen, precisament, de ser els culpables per les seves paraules de la decisió de Vox. Els insults a Pastor i a la cadena de tele que representa, amb García Ferreras i el seu Al rojo vivo, al capdavant, s'han desfermat com a justificació del que ells consideren una ofensa de primer ordre:
Después de entronarlos y hacerles de altavoz ¿ahora llorais?
— moncat (@bcnmoncat) 2 de diciembre de 2018
Iros a la
Pero tu estas en la Sexta por méritos y Cv o por compartir sábanas? Aclaramelo que algunos me lían con el tema.
— Hsta ls Cj d Podemos (@HstaCj) 3 de diciembre de 2018
Mujer, no te enfades. Están un poco enfadados porque manipulasteis vergonzosamente unas declaraciones de su líder hace poco. Si os dedicaseis a informar sin manipular, lo mismo no se lo tomarían así. Saludos
— Antonio Lluch López (@lluch_antonio) 2 de diciembre de 2018
Pero le gustáis a los etarras. Míralo por el lado bueno.
— Isabel (@Fourty35) 2 de diciembre de 2018
has tenido días mejores, pastorcilla. Haz algo de deporte. Siempre viene bien para limpiar la mente
— Pelayorojiblanco (@pelayorojiblan1) 3 de diciembre de 2018
Pero bueno, Ana, comprende que es normal que sectarios fascistas como vosotros generéis cierto rechazo. Es humano.
— Poe Dameron (@DameronFighter) 2 de diciembre de 2018
MAMARRACHA!
— Ian554 (@ian554) 2 de diciembre de 2018
Jodeos, les habeis aplaudido, os han usado y os han tirado a la basura. Y solo porque creisteis que esto era ser muy español.
— Marc Malagelada (@mmalagelada) 2 de diciembre de 2018
Caisteis en su trampa, no os lamenteis.
A través de les xarxes socials, la mateixa formació ha presumit d'aquesta decisió, "No hemos permitido la entrada de sus cámaras", acusant La Sexta de "falta de honestidad". Des del plató del programa estrella de la casa, que informava de la nit electoral andalusa, el seu director responia així els ultradretans: "A La Sexta no la va a gobernar el miedo. Si no les gusta, allá ellos". Pots veure el moment clicant a la foto:
Un pols que només ha fet que començar.