Vicky Martín Berrocal ha estat l’entrevistada d’aquest divendres a Mi casa es la tuya de Telecinco. Una entrevista i dues localitzacions. El programa ha emès el dinar que va mantenir amb Bertín Osborne a la localitat d’Almonte, a la casa de la mare. Tot i que abans la dissenyadora andalusa va rebre el presentador a Sevilla per parlar de tot. Trajectòria professional, vida privada i un secret familiar que va deixar-lo impressionat: la doble vida del pare.
José Luis Martín Berrocal va tenir dues dones i va formar paral·lelament dues famílies. Després de conèixer la mare de la Vicky a Huelva, va emparellar-se amb una altra dona a Madrid i va tenir una filla. “Mi padre se enamoró de mi madre. Y ella de él, hasta las trancas. Mi madre aceptó aquello, aceptó a mi padre como era, no intentó cambiarlo”, narrava ella. “Mi padre tuvo dos mujeres a la vez. Esto no lo sabe nadie pero te lo voy a contar. Eran los años 60 y él no tenía fin, estaba con dos y cualquiera sabe lo que tenía por ahí más. Él estuvo con una señora que conoció en Madrid. Pero no se casó ni con ella ni con mi madre. Él hizo su historia con mi madre en Huelva. Mi padre tuvo hijos alternos, en Huelva y Madrid”. Sí, en plural. I és que anys més tard de saber que tenia una germana petita, la mediàtica va saber que el seu pare havia amagat dos fills més. Els va conèixer abans de casar-se el 1997 amb Manuel Díaz ‘El Cordobés’: “Por parte de padre tengo tres hermanos, los trajo el día de mi pedida”.
“Estuvieron el día de mi boda. Somos cinco hermanos de dos ganaderos. Una camada de tres y otra de dos. Una chica y dos chicos, y luego mi hermana y yo. Mi madre se enteró de que tenía una mujer más, pero le quería tanto que le fue imposible separarse de mi padre. Llegó un momento en que él dejó a su mujer de Madrid y ya compartió la vida con mi madre”, revelava per primera vegada a la televisió. Dotze anys després de la seva mort, la Vicky no li guarda cap rancor: “Ha sido el hombre de mi vida”. José Luis Martín Berrocal va marcar la seva vida i la de dues famílies senceres...