Victoria Beckham, l'exestrella del pop britànica que va conquerir al món amb les Spice Girls, està decidida a no quedar-se en l'oblit. Als seus 50 anys, l'esposa de David Beckham està a punt per fer una gran tornada a l'escena pública, aquesta vegada, a través d'una sèrie documental a Netflix. Amb aquesta estratègia, Beckham busca rellançar la seva carrera al competitiu món de la moda, on ha lluitat per anys per construir un nom que transcendeixi el seu passat com "Posh Spice".
L'anunci de la sèrie documental n'ha deixat bocabadats molts, i no és per a menys. Des de la seva època daurada amb les Spice Girls als anys 90, Victoria Beckham ha estat una de les dones més reconegudes i fotografiades del món. Tanmateix, la seva transició a la moda no ha estat un camí fàcil. Encara que ha aconseguit cert èxit amb la seva marca, VB Victoria Beckham, els rumors sobre dificultats financeres han estat persistents. Ara, amb el suport d'una plataforma com Netflix, sembla que Beckham ha trobat la fórmula perfecta per tornar a ocupar els titulars de la premsa mundial.
Netflix, en un comunicat oficial, ha revelat que la sèrie seguirà de prop la vida de Victoria Beckham, des dels seus dies de glòria al món de la música fins a la seva lluita per establir-se com una dissenyadora de moda respectada. "Amb accés exclusiu a Victòria, la seva família i els seus pròxims, la sèrie explora la seva època en el centre d'atenció mundial", va declarar la plataforma, despertant la curiositat de milions de fans i crítics per igual.
Una producció que promet revelar tots els secrets
La producció de la sèrie documental ja està en marxa, encara que Netflix encara no ha revelat ni el títol ni la data de llançament. El que sí que se sap és que comptarà amb la participació de Studio 99 i Dorothy St Pictures, les mateixes productores que van ser darrere del reeixit documental del seu espòs, David Beckham, titulat 'BECKHAM'. Aquest últim projecte no només va explorar la carrera futbolística de l'astre britànic, sinó que també va aprofundir en la seva vida personal, convertint-se en un fenomen global.
És d'esperar que la sèrie de Victòria segueixi el mateix camí, revelant els desafiaments que ha enfrontat en la seva lluita per ser presa seriosament en la indústria de la moda. Des de la pressió de crear col·leccions reeixides fins a les crítiques dels experts, la sèrie promet oferir una visió íntima de la vida d'una de les dones més influents del Regne Unit.
La connexió entre Victoria Beckham i la reina Letícia
I és que, al llarg dels anys, Victoria Beckham ha aconseguit que els seus dissenys siguin utilitzats per personalitats tan influents com la reina Letícia, a qui Victòria considera la seva musa. "Em vaig emocionar molt quan vaig veure que havia portat el nostre vestit Bella en verd. No la conec en persona, però la trobo boniquíssima i elegant", va confessar la dissenyadora, demostrant que, malgrat els alts i baixos, la seva passió per la moda continua intacta.
Ara, amb la pressió de mantenir la seva rellevància i l'expectativa de milions d'espectadors, Victoria Beckham s'enfronta a un dels desafiaments més grans de la seva carrera. Només el temps dirà si aquesta aposta per Netflix resultarà en el renaixement que tant anhela.