Atenció! Victoria Federica de Marichalar i Borbó està de vacances, un descans més que merescut després de mesos i mesos... sense fer res. El cognom Borbó li paga tots els capricis, però és que Victoria Federica no sol viu de la seva etiqueta royal, podríem dir que és una de les més treballadores de la família, perquè, a part de formar part de la família reial (cosa que ja els cansa a molts d'ells) també és influencer. S'anomena Vicmabor per la xarxa i allí ens publica tots els esdeveniments de moda que assisteix. Una vidassa increïble, que intenta seguir amb poc èxit.
Ara sempre la veiem rodejada de Tiktokers com Lola Lolita, o inclús de personatges televisius de Telecinco. Tot i això, encara que intenti constantment fer-se la moderna, els seus amics més íntims són igual que ella: monàrquics, feixistes i taurins. Vic fa veure que té una doble vida, al pur estil de Hannah Montana, però el cert és que no és així, encara que la mona es vesteixi de seda, la mona, mona es queda.
Victoria Federica viatjava de la mà de la seva inesperable Rocío Laffón, una altra filla de, per assistir a l'esdeveniment de dues marques de roba urbanes, les quals requereixen d'una mica d'estil i gràcia per saber combinar les peces, unes habilitats que ella no té. La seva estança arrencava des de l'esdeveniment d'Off White, on podíem veure a celebrities i influencers desprenent un flow inigualable mentre ella semblava una cayetana de manual. Però el viatge a Eivissa no acabava aquí, tot seguit de l'esdeveniment visitava la Nude Projecte Mansion, una villa llogada per la famosa marca catalana de roba urbana que també comptaven amb la royal entre la llista de convidats. Allí vam poder veure a Vicmabor in action, aquest cop intentant ser una mica més fashion, sol una mica. De nou, es va quedar en l'intent.
Entre el recull de fotos que ens ha publicat podem veure que no es desfà de les bermudes blanques que ha lluït tot el viatge. Aquest cop combinat amb un jersei blanc amb el logotip de la marca en taronja, d'un preu de 50 euros. Prou assequible. També s'hi col·loca una gorra i una bossa de mà de la col·lecció PlayBoy. Allí es fotografiava amb un dels fundadors de la marca, Bruno Casanovas. Nou amiguet català. Bàsicament, no ha fet res més que fer-se fotografies, passar estona amb les amigues, fent veure que és una it girl de moda. Ah sí, i fartant-se a beure i a menjar.
Després d'estar-se uns dies espaterrants de festa pel xalet de la marca de roba, ara, fa un descans d'un descans amb un hotelás de gairebé 800 euros la nit. Una altra col·laboració que publicar per la xarxa, no es cansa de treballar: "Como es esta maravilla de habitación..." Típica frase de 1r curs d'influencer. Molt bé, Vic, millores. A les vacances pel Mediterrani, no podia faltar el viatge amb iot, on ha presumit d'un pica-pica bastant mediocre: fuet, tota mena de patates chips i una salsa per sucar bastant estrany... Tampoc podia faltar la botella de vi.
Així ha estat l'inici de les eternes vacances de Victoria Federica de Marichalar i Borbó o, Vicmabor pels amics la royal influencer que li cauen els títols a trossos.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!