Des que va publicar la seva fotografia amb Rihanna, ara mateix Victoria Federica és la dona del moment, tant a Espanya com fora de les nostres fronteres. La filla de la infanta Elena s'ha convertit en tota una influencer d'èxit. L'apassionada en moda estudia Administració i Direcció d'Empreses en The College for International Studies (CIS), la mateixa universitat a la qual assisteix el seu germà Froilán i l'ex d'aquest, Mar Torres. Cada curs costa 20.000 euros.
Diuen que Victoria Federica és una jove molt estudiosa. Se li donen bé els números i les finances. No obstant això, des que té nou xicot, Jorge Bárcenas, surt més de les discoteques que de classe. Aquests últims dies, en comptes d'anar a la universitat, ha estat a París per assistir a la Setmana de la Moda, i no ha estat sola. L'ha acompanyat el seu pare, Jaime de Marichalar, amb qui té molt bona relació. El seu pare ha estat qui l'ha ficat en aquest món de les passarel·les. Aquesta ha estat la seva primera incursió internacional. Des del mes de setembre s'ha estrenat a les xarxes socials, per això ha canviat la universitat per la catifa vermella.
Victoria Federica / XARXES
Jaime de Marichalar, l'agent de Victoria Federica
Victòria està enamorada d'aquesta vida de luxe, l'alta costura i la projecció internacional. El seu pare es mou per aquest món i la porta per molt bon camí. Es diu que cobraria 7.000 euros per cada aparició promocional. A més del seu pare, té mànager i agència que s'ocupen de situar-la en els millors photocalls.
Fins i tot la premsa britànica ja parla d'ella. Retraten la família del rei com una influencer de primer nivell, que ha professionalitzat la seva imatge, gràcies al seu estil boho-distingit i la seva personalitat. Sembla que això ho hagi fet tota la vida. Posa com a ningú davant de les càmeres. "La it girl de la qual mai no has sentit parlar", publicaven.
L'havíem vist en diversos esdeveniments, però tots ells a Espanya. París ha estat el seu desembarcament internacional. Allà la presentaven com una joveníssima aristòcrata emparentada amb la Família Reial Espanyola. L'exduc de Lugo la va portar a la desfilada de Dior, un dels més importants per a les celebritats. I allà és on va coincidir amb Rihanna. Jaime de Marichalar treballa per al grup LVMH, el conglomerat del luxe més poderós del món, que té Vuitton, Dior i Loewe, entre les seves nombroses firmes.
Victoria Federica està encantada amb aquesta nova faceta. El seu pare està sent el seu agent més important. La jove també va estar en la desfilada de Loewe. Dona publicitat a les marques que patrocina el seu pare.