Si volen tenir una tarda relaxada i zen, no mirin Telecinco. La cadena de Vasile no hi ha dia que no mostri alguna situació crispada o directament, pujada de to, ja sigui entre els seus col·laboradors habituals o bé amb tercers en discòrdia. La penúltima picabaralla ha tingut, a més, un component extra: cops de puny a la cara d'uns veïns pels carrers de Madrid.

Benji Aparicio i Laura Matamoros (@benjiaparicio)

Laura Matamoros i el seu nòvio, el xef Benji Aparicio, estaven fa uns dies sopant a la terrassa del seu restaurant al barri de Salamanca de Madrid. Pel que sembla, arrosseguen uns problemes amb una veïna gran: "O bien baja gritando y monta follón o coge cubos de lejía y los tira a los clientes. Es una señora que tiene un problema", ha dit la filla de Kiko Matamoros. "La vecina de arriba es la que se sienta y cuando a determinada hora se le dice que no se le puede servir más, es cuando empieza con insultos y faltas de respeto. Y la otra persona que se ve igual. El chico es quien falta gravemente a la camarera. Ahí es cuando se forma ese altercado".

Laura Matamoros i Benji Aparicio sopant (Telecinco)

La cosa va sortir de mare i Aparicio, visiblement irat, es posa a discutir amb un noi, cridant-li "la última vez que le levantas la voz a una mujer”, en el moment en que li gira la cara amb una dura clatellada. Una cambrera i un altre noi els van haver de separar i poc després va intervenir la Policia. Què hi ha dit la veïna conflictiva de tot plegat?: "Tengo 67 años y yo limpio mis balcones con lejía porque no quiero coger el virus. Y ponen mesas más allá, todos sin mascarillas... Siempre hemos tenido ese conflicto. Nosotros no hemos puesto ni denuncias ni nada aunque podríamos haberlo hecho. En el fondo creo que están nerviosos porque está todo muy complicado con la hostelería". Pots veure-ho clicant a la foto:

Laura Matamoros i Benji Aparicio (Telecinco)

Preparin-se per veure'ls al Deluxe.