El nom de Kike Sarasola va sortir a la llum durant la pandèmia perquè en un dels hotels de la seva propietat, en una suite de luxe, és on Isabel Díaz Ayuso va estar confinada. Una espai espaterrant, amb dues terrasses i caríssim. Una estada que va deixar dubtes sobre si es va pagar o va ser un regalet. Després d'això, també es va saber que Albert Rivera havia estat allotjat dos anys a Madrid en un altre espai propietat de Sarasola.
Isabel Díaz Ayuso (Telemadrid)
Ara, el nom de l'empresari ha esdevingut viral. El que sembla que tot eren parabienes en favor dels seus amiguis de la política, ara s'han transformat en un missatge amb un to molt dur. Un vídeo dirigit als treballadors dels seus hotels després que l'empresa ha hagut de fer un ERTE, i al qual ha tingut accés el diari El País. Pel que explica, quan han començat a trucar a molts dels que treballen en els seus hotels, ha rebut alguna resposta que l'ha indignat. Sarasola, in crescendo en el seu cabreig, ha gravat un missatge intern que ha vist la llum, esbroncant els que li vagin amb excuses per reincorporar-se a la feina. I ell ha esclatat: “Señores no estáis de vacaciones, estáis en un ERTE”.
Kike Sarasola (El País)
Dos minuts remarcant que ha hagut de tancar un hotel, que l'empresa no ha ingressat res en aquest temps, però que vol fer tot el possible per pagar els assalariats. Però el to amenaçant que fa servir ha corregut com la pólvora a xarxes: “Como yo me entere de que alguien vuelve a poner una excusa para incorporarse al trabajo, mi actitud va a cambiar radicalmente. Y me fastidiaría mucho que por unos cuantos tengan que pagar muchos”.
Segur que fa servir el mateix to amb Ayuso i Rivera si triguen en pagar-li les suites de luxe... Segur.