Una de les entrevistes de les que més s'ha parlat les darreres hores no s'ha emès a cap cadena de televisió ni s'ha fet en cap estudi de ràdio. La va fer Gabriel Rufián en el seu canal de YouTube, La fábrica de Rufián, a l'actriu, escriptora, disc-jockey, directora i guionista nascuda a Barakaldo fa 27 anys, Esty Quesada, més coneguda pel nom que va adquirir quan va obrir el seu canal de YouTube, Soy una pringada.
La conversa, definida per l'entrevistador com ""La persona más libre que he conocido nunca. La entrevista más bestia que hemos hecho", va fer honor a l'advertiment de Rufián.
Durant la mitja hora de conversa, Quesada va fer el que en ella és habitual, no dejar títere con cabeza. Va repartir a tort i a dret, n'hi havia per tothom. I amb uns termes que impactaven per la seva contundència. De Pelayo Díaz, "le odio, iba a decir que merece la muerte, presuntamente, porque es un ejemplo de todo lo que odio en una persona". Cristina Pedroche: "¿Irías a su boda?", pregunta Rufián. Resposta: "A poner una bomba lapa debajo de las mesas".
A Pablo Motos també el va deixar fi, com als Borbons i al país on regnen: "¿El rey Felipe VI?... Iba a decir una cosa... Presuntamente, no lo sé, quizás no, el otro día me enteré de que es bisexual, flipa; ¿Letizia? Ecs, una reseca... la monarquí se tendría que abolir completamente, yo no pago impuestos para dárselo a ese circo de gente; ¿España? Un país donde estoy de extranjera".
Sens dubte, però, el que ha aixecat més polseguera és quan van parlar de la ultradreta, especialment de Vox. Soy Una Pringada, desfermada i sense pèls a la llengua, quan Rufián li pregunta com viu "lo de Vox, de la derecha, del fascismo, sobretodo en Madrid, las agresiones al colectivo LGTBI...". Resposta: "Tendríamos que atacar de vuelta, muy tranquilitos estamos. La izquierda siempre se ataca entre nosotros, en vez de ir contra los ultras. Deberíamos comprar armas, cócteles molotov y ... pum. Porque es lo que están haciendo con nosotros. ¿Qué hay que hacer con Vox? Matar. ¿Está mal matar? Sí... A veces no. O matamos o nos matan a nosotros".
En sentir-ho, el partit d'Abascal ha anunciat que iniciarà accions legals per les "amenazas de muerte" als seus votants, segons diuen ells, tal i com ha assegurat el portaveu de la formació al Congrés, Iván Espinosa de los Monteros: ''Es una clara amenaza sobre la vida de los cuatro millones de votantes de Vox'. No vamos a tolerar nunca, ni siquiera a una persona como Rufián, que agredan o amenacen a nuestros votantes". El mateix Rufián s'hi ha referit en l'estrena de la nova temporada de La Sexta Noche, ara amb Hilario Pino al capdavant, en substitució d'Iñaki López.
El líder d'ERC ha argumentat que el seu programa "Yo siempre condenaré la violencia. La fábrica no es un debate, ni un cara a cara, sino un espacio de entrevistas en el que soy el espejo del personaje. Evidentemente, no comparto y condeno las palabras de Esty Quesada". El que sí sorprèn a Rufián són les crítiques dels que qüestionen la "libertad salvaje y brutal. El mayor odio que ejerce Esty Quesada es hacia ella".
Quan Pino li diu que hi ha alguns partits que acusen Rufián de "difundir el odio", ell respon que "conviene recordar que son partidos que han puesto un cartel en Madrid culpabilizando a menores desamparados, de la situación de los pensionistas. O aquellos que ampararon las palabras de militares que dijeron que había que fusilar a 26 millones de personas en este país":