A TV3, com a tot arreu, però especialment a Televisió de Catalunya, hi ha molta gent, molts professionals, que porten tota la vida anant a Sant Joan Despí a fer la seva feina. I en molts casos, a fer MOLT BÉ la seva feina. I a TV3, com en moltes altres empreses, però especialment a Televisió de Catalunya, es creen amistats a la feina que es cuiden després de molts anys de coincidir en platós, en passadissos o en sales de maquillatge. Gent amb la qual vas coincidint, treballant en els mateixos projectes i programes i persones que esdevenen imprescindibles. I ara, el Xavier Graset ens ha emocionat a tots per l'agraïment públic que li ha fet a una companya, una bona amiga, una històrica de TV3 que penja les botes, com se sol dir. O en el seu cas seria més precís dir que penja els pinzells, els correctors, les ombres d'ulls o les pintes.

I és que el presentador de La selva ens ha emocionat quan l'hem vist abraçat d'una professional de cap a peus, una dona que per les seves mans han passat desenes, centenars de presentadors, actors o convidats. Una històrica de TV3 que si comença a dir els programes en els quals ha treballat, no es jubilaria mai de tants noms com hauria de recordar. Parlem de l'Anna Muixí, una crac en el terreny de la caracterització, habitual a la sala de maquillatge, que ha decidit que ja n'hi ha prou d'aquest color. Parlant de colors, "amb l'Anna Muixí també n’hem viscut de tots colors, els que m’ha posat a la cara… tots aquests anys, del 'Sense Títol', o el 'Bonic Vespre', a l’'Aquest any 100', tota una transformació! I a tants d’altres…. Fins que ara diu que es jubila… i em deixa enmig de 'La Selva'. Gràcies Anna!! Un plaer!", ha dit el Graset, recordant, per exemple, la feina de l'Anna quan el va caracteritzar com el cambrer madridista 'Manolo':

"Carinyo que bonic quants records!!!!! rises i bons moments amb tu un plaer sempre amb un somriure Grasset t’estim !!!!!", ha respost ella emocionada. No ha estat l'únic que ha volgut tenir un gest bonic cap a l'Anna. I és que, qui no ha coincidit alguna vegada amb ella en algun programa? Servidor, també, sumant-me als agraïments del Xavier i d'altres cares il·lustres de TV3. Sense anar més lluny, què hagués estat de la Judit Martín sense l'ajuda i la bona feina de l'Anna Muixí?:

No ha estat, però, l'única professional excel·lent que plega. El Xavier, recentment, també s'ha acomiadat professionalment d'una altra treballadora que feia molts anys que estava a la casa, la Mercè Crespi, "que diu que ja en té prou, que no vol pondre cap més ou, ni de donar-nos més ajut des del prompter! Moltes gràcies per la teva vitalitat, tots aquests anys!":

Poden estar orgulloses de la feina ben feta de tots aquests anys. I ara, a gaudir de la jubilació més que merescuda.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!