Arribar a Barcelona, agafar un taxi i haver-ne de baixar pel discurs ultradretà de l’home que condueix. És el que li ha passat a l’actor i director madrileny Achero Mañas, protagonista del film Historias de la Puta Mili, on compartia cartell amb el català Marc Martínez, i que ha denunciat la situació a les xarxes socials. Una denúncia que s’ha fet viral.
Quan ha pujat al taxi, Mañas no podia ni imaginar el que viuria a continuació. “Me he bajado antes de destino”, explica. I narra el que li ha passat amb el taxista, al qual defineix com un “hijo de Vox”. “Me decía que los extranjeros se podían quedar en África y Asia y así no tendríamos problemas”.
Hoy en Barcelona me he bajado del taxi antes de destino. Un hijo d VOX m decía q los extranjeros se podían quedar en África y en Asia y así no tendríamos problemas.Cuando ampliaba su discurso xenófobo y racista he pagado y m he apeado diciéndole q yo no alimentaba fascistas.
— Achero Mañas (@AcheroManas) January 31, 2020
L’actor li ha demanat que aturés el vehicle i l’ha engegat a dida: “Cuando ampliaba su discurso xenófobo y racista he pagado y me he apeado diciéndole que yo no alimentaba fascistas”. Com ha arribat a destinació, un misteri. Tot i que segur que hi ha anat més de gust que no pas suportant la cantarella ultra del taxista.