La dona que va insultar greument una parella de noies lesbianes al crit de "mariconas, me dáis asco" dins d'un vagó del metro de Barcelona ha demanat "disculpes" pel seu comportament a través d'un vídeo a La Vanguardia. "No quiero justificarme, pero es que se están diciendo unas cosas...". Així comença una filípica interminable en la que aquesta lesbòfoba explica les raons de la seva agressivitat, intransigència i absència absoluta de sentit comú. Ella, però, gairebé no hi percep cap d'aquestes actituds en la seva reacció. No. A ella li sembla el més normal del món haver-se comportat de forma tan mesquina, ja que la parella gossava de fer-se petons en públic. "Eso no era un beso, se estaban morreando, mis hijos estaban ahí. Para esas cosas te vas a un hotel". Ni Rocío Monasterio en les seves tardes més lúcides, vaja.
La chica que insultó ayer a @carlunsky en el metro de Barcelona, por su condición de lesbiana, ha querido ponerse en contacto con La Vanguardia, y dar su versión de los hechos. pic.twitter.com/32u4CfsHEE
— La Vanguardia (@LaVanguardia) 9 de julio de 2019
Segons el relat de la guardiana de les essències morals de la societat, sembla que els milers d'avergonyits espectadors que la vam veure en acció la vam malinterpretar. No només això: Les veritables agressores són les pecaminoses noies, que van ignorar la seva amable recomanació. I la raó és meridiana: "A mi me da asco, pero no de ti, de todo el mundo. Mujer-mujer, hombre-hombre... (pausa dramàtica per pensar el que estava dient) mujer-hombre." El súmmum arriba poc després: "¿Si fuera al revés que hubiera pasado?". Bé, la resposta fregaria el surrealisme, per tant, millor ni contestar-li. Ja ho ha fet la xarxa i de forma massiva.
Jajajajaja “yo no soy racista, mi marido es catalán y mi hija es catalana” y tú eres una inculta!!! Pero claro seguro que tiene respuesta: “yo no tengo nada en contra de la gente culta y educada, un día entré en una biblioteca”
— Lady Fulgencia (@LadyFulgencia) 9 de julio de 2019
Justificant l’injustificable, per l’amor de Déu, q hem sentit el video, tot el q deies, ara et fa vergonya q tothom et reconegui, fes-te un favor, estudia, aquestes coses es curen llegint i estudiant, amb tot el carinyo del món, guapa
— barbi_turicos (@barbiemustbedie) 9 de julio de 2019
Casi es peor la justificacion que la agresion... pic.twitter.com/d7iheV4sTO
— Ivan Lopez (@Ivanzinho6) 9 de julio de 2019
"¿Si fuera al revés que fuera pasao?
— Sergi🎗 (@TonyMontanaBCN) 9 de julio de 2019
Si fuera sio yo la que me fuera estao morreando y ella fuera sio la que me fuera visto a mí y yo le fuera grabao a ella.
¿Fuera pasao algo?
¡No fuera pasao nada!"
Paulo Coelho.
La táctica Arrimadas: Al final resulta que ella es la víctima.
— Pepito Vadecurt (@PVadecurt) 9 de julio de 2019
Se postula para presentarse por Ciudadanos a la Generalitat. De momento reúne todos los requisitos.
Si pretendía limpiar su imagen tras lo sucedido el otro día,con este vídeo,ha conseguido todo lo contrario. Nuevamente,demuestra su homófobia.
— Оscar ☭ (@oscaraleg76) 9 de julio de 2019
Al menos sabemos que no come maricones porque no es homofoga xd
— Fat Dingo Bitch (@Jane_Lane_0) 9 de julio de 2019
"Hay niños delante, eso no lo pueden ver", sentencia la jove, convertida en croada antiLGTBIQ. "Y tengo un hermano (al qui diu "maricón" amb la mateixa alegria) que no lo hace, por respeto a mi". Fuig, germà, fuig. "En España la libertad es para algunos", segueix, "no les puedes decir ni mijita a las lesbianas, a los gays". Uf. I per cert, que també s'ha referit a allò de "encima catalana": "No soy racista, mi marido es catalán y mi hija es catalana”. Ella ho té clar, "estáis liando una...no se puede decir nada, un poquito de por favor". No hay más preguntas, señoría.