Rosalia és una delícia. Els seus fans devoren tot el que emana de la cantant de Sant Esteve Sesrovires: una cançó, una foto, un comentari o un petit gest. Tant se val. L'impacte de la catalana més internacional és absolutament 'apostoflant', que diria el periodista esportiu de TV3, Jordi Robirosa. Alguns, fins i tot, la veuen a tot arreu: al carrer, al súper, en somnis o fins i tot, en els seus aperitius favorits. És una mena d'obsessió, sí, però fa riure i les penes passen amb més facilitat. Alguns d'aquests casos, fins i tot, deixen Rosalia espaterrada mirant el seu telèfon mòbil, mentre revisa les xarxes socials i el que se'n diu d'ella. Un 'like' de la gran estrella de la cançó és or pur. I un afortunat tuitaire pot presumir d'haver-ho aconseguit, en signar un delirant fil viral comparant els seus 'looks' amb bosses de patates fregides. Per això dèiem que és una delícia.
La Rosalia s'ha fet un fart de riure en comprovar com els seus estilismes semblen trets de la col·lecció d'aperitius d'una famosa marca de distribució alimentària espanyola. O al revés, ves a saber. Es veu que el tal @wanchopemr és tan addicte a l'assortit de la marca com bon coneixedor de tot el que llueix la catalana, i ha trobat els exemples perfectes per demostrar-ho. Les tenim de tot tipus, les ondulades, les sense sal, les fregides en oli d'oliva o fins i tot sabors gurmet (o no), amb gust d'ou ferrat o pollastre amb llima. Cada color representa una Rosalia, no importa l'aroma, la forma o la textura del producte. Estan totes. Una tasca de documentació artística i alimentària que li han valgut el reconeixement de la seva ídola i de centenars de tuitaires, divertits amb l'ocurrència.
L'únic però que li podem posar al fil viral: Rosalia mai no serà una marca blanca. Ella arrasa i és única. A més a més, és molt més sa empatxar-se amb la música de la catalana que amb el greix dels aperitius. Ballar crema calories, i et fa lluir ben bufó. Com la nostra Rosi.