La Susanna Griso està enfadada i aquest cop no és per culpa dels indepes. L’enuig de la periodista catalana és dels grossos, d’aquells que et fan arrugar el front i arrufar el nas. Enfadar-se sovint contribueix a fer sortir arrugues i a la periodista catalana se li acumulen els disgustos. Però per fer que no es noti gaire, hi ha qui ja té la solució: “la crema de Susana”.
Podria ser top vendes, però és que es tracta d’una operació de màrqueting fradulenta. Susanna Griso denuncia que estan utilitzant la seva imatge en una campanya de publicitat de la qual ella mai n’ha format part i que s’ha començat a estendre a través de la xarxa.
“Espectacular Susana con su crema revolucionaria”, anuncien mentre la mostren somrient, com si s’acabés d’untar la cara amb l’elixir antiaging. Però, com a bona periodista objectiva que és, la feina de la Susanna és oferir informació veraç i destapar mentides. I aquest cop, que ella és la primera afectada, no podia ser menys: “Por favor, no os creáis nada. He perdido ya la cuenta de las campañas falsas en Facebook”.
L’empresa anunciadora, lluny de retirar les fotos de Griso i eliminar la publicitat, ha decidit que el millor era utilitzar la mateixa imatge de la periodista per anunciar un nou producte. Ara venen plantilles pels peus. “Las famosas y las mujeres felices lo suscriben”, diuen. La foto de Susanna Griso i el seu somriure d’orella a orella sembla que els serveix per vendre qualsevol producte.
No és el primer cop que la Susanna Griso és víctima d’una campanya que difon fake news a les xarxes socials. El darrer mes de setembre, la presentadora catalana va denunciar que una empresa xinesa utilitzava la seva cara per oferir productes de dieta, i al novembre la xarxa ultra l’atacava amb una altra mentida ridícula: Griso diu que és d’una ètnia superior perquè és catalana.
Susanna Griso contra la manipulació. No sé pas de què us sorpreneu.