Fa temps que la obsessió de molts instagramers, youtubers, influencers i d'altres nous perfils que la societat 4.0 ha portat està degenerant de mala manera. El yotuber de 'caranchoa' ja li va veure les orelles al llop. Però no n'aprenen. La fal·lera per gravar imatges cuquifufis i aconseguir likes, sovint, provoca vergonya aliena. Com les que han gravat Danna i Maribe.
Les dues noies valencianes han decidit baixar de la seva zona de confort. Han agafat el cotxe, el mòbil per gravar-ho tot, i no han parat de riure emocionades i pensant que el que feien era mereixedor d'un premi Nobel de la Pau. Han anat al rebost de casa i han aplegat totes les bosses de magdalenes que tenien. I què han fet amb elles? Llançar-les per la finestra als indigents: "Maribe ha decidido meterse en barrios... pues así, barrios pobres conflictivos de Valencia y está abriendo mi ventana, mi ventana, no la suya y dando así, conforme se va encontrando a gente". Tot, ben acompanyat de moltes rialles.
-'Ha decidido meterse en barrios... pues así, barrios pobres-conflictivos de Valencia jajaja'
— janistopia (@janistopia) January 18, 2020
-'Está abriendo MI VENTANA, no la suya'
-'Y va dando así... conforme se va encontrando a gente' pic.twitter.com/Veo2LZsCnJ
-'¿Queréis un paquete de MAGDALENAS?'
— janistopia (@janistopia) January 18, 2020
-¡Allá VA, qué tengáis un buen día!
Respectiva felicidad por GENERAR FELICIDAD EN ''LOS POBRES MUERTOS DE HAMBRE'' CON SU ALTRUISMO Y SU BONDAD. pic.twitter.com/CDGExIblCz
-'Como acabáis de ver, así lo estamos haciendo (risas) '
— janistopia (@janistopia) January 18, 2020
-'Llevamos aquí en medio, vamos reponiendo la bolsa de en medio... ¡Toma! ¡Repartiendo como si fuera la CABALGATA DE REYES!
Carcajadas porque IRSE DE EXCURSIÓN A VER ''POBRES'' Y TIRARLES COMIDA ES DIVERTIDO. pic.twitter.com/RpmapXXCIR
"Toooma, como la cabalgata de los reyes"... Quin riure, oi? Quina gràcia? Les Gaspara i Baltasara de València, cofoies repartint magdalenes, perquè "me gusta más porque ves la cara de a quien se lo das", diu una. "Es que a la gente se le ilumina la cara, ¿verdad? Lo fácil es coger las bolsas y llevarlas a la casa de la caridad o a Cáritas", salta l'altra.
Hay que difundir lo que han hecho estas miserables para conseguir que alguna fiscalia actúe de oficio estas burradas no salen gratis
— Ni una Menos (@begovivelalive) January 20, 2020
Podrían tirar dientes a los yonquis, que van sobradas.
— DaniSanchezDj (@DaniSanchezDj1) January 19, 2020
Se les ilumnina la cara, porque menudo par de payasas
— Romaguera (@RomagueraMaria) January 18, 2020
Madre mía 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ esto qué es para más publicidad ? Almenos ten la descensia de bajarte del coche hija mía
— Kathleen Soliz Loewenthal (@KathleenSoliz) January 20, 2020
Deberías ir a que te miren la cabeza,dais pena haciendo este tipo de cosas.sacar publicidad a costa de los más desfavorecidos no se puede caer tan bajo...
— fernando gonzalez (@nandifg1973) January 20, 2020
Després de les crítiques, les dues protagonistes manifesten sentir estar "flipando, pero fliipando a otros niveles" i que tenen la consciència molt tranquil·la davant l'allau de "bestialidades" que diuen que han rebut... No hi ha cap problema en donar menjar o ajudar a indigents cara a cara. El problema és fer-ne un espectacle grotesc. Però probablement aquest parell no entenguin què significa fer alguna cosa sense haver-ho de gravar.