El Maremagnum se sotmet a un rentat de cara integral. El centre comercial barceloní, propietat de Klépierre, invertirà 15 milions d'euros en la remodelació i reposició de les instal·lacions amb l'objectiu d'ampliar la seva superfície comercial en més de 5.000 metres quadrats.

El projecte inclou una col·laboració amb Time Out Market per instal·lar allà a partir de l'any que ve un gran mercat gastronòmic i cultural a la terrassa de l'edifici. El mercat, que té previst obrir les portes el primer trimestre de 2024, estarà situat al mirador-terrassa del centre comercial Maremagnum, ara en procés de remodelació.

El Time Out Market tindrà 14 cuines, un restaurant de servei complet, quatre bars (dos interiors i dos exteriors), un espai per a esdeveniments amb escenari, un estudi de ràdio i una terrassa amb vista al port, al mar i a la ciutat. "Allà hi haurà els primers espases de la restauració barcelonina", juntament amb xefs locals emergents i restauradors seleccionats pels editors de Time Out. Segons ha explicat el grup, la missió d'aquest market és fer assequibles aquestes propostes al gran públic barceloní, que "podrà degustar les seves propostes a les taules comunals que tant caracteritzen els mercats gastronòmics de la marca".

Aposta de Time Out per Espanya

Aquesta obertura a Barcelona suposarà el desembarcament de Time Out Market a Espanya i la segona obertura a Europa: el primer va obrir a Lisboa el 2014, seguit el 2019 per les ciutats de Miami, Nova York, Boston, Montreal i Chicago i Dubai, el 2021. "Estem encantats de portar Time Out Market a aquesta ciutat vibrant i fabulosa i estem desitjant treballar amb el nostre equip local perquè ens recomani i concentri el millor de Barcelona", ha afirmat el co-ceo de Time Out Market, Jay Coldren.

La directora general de Màrqueting i Vendes de Time Out Spain, Mabel Mas, ha expressat el seu orgull per l'obertura del mercat de la firma a la capital catalana, mentre que el director general d'Estratègia, Eduard Voltas, ha afirmat que es proposen "reconquerir" el Port Vell com a hub gastronòmic i cultural. A més del mercat a Barcelona, Time Out Market obrirà pròximament espais a Porto, Ciutat del Cap i Vancouver, i la implementació i gestió de cada un és "100% local".

Destinació "comercial i gastronòmica"

Per la seva part, Laetitia Ferracci, directora general de Klépierre Iberia, ha assenyalat que "el Grup continua complint el seu compromís de liderar la transformació del comerç a Espanya i a la ciutat de Barcelona. La renovació de Maremagnum suposa la creació d'una destinació comercial i gastronòmica única, amb més espais i unes vistes impressionants. Aquest projecte, juntament amb Time Out Market Barcelona i la seva selecció única dels millors xefs, begudes i cultura de la ciutat, ens permet oferir una experiència exclusiva i diferenciada a tots els nostres clients".

Klépierre, en un comunicat, ha indicat que ha elegit Construcia per dur a terme la reforma del Centre Comercial Maremagnum. Els seus projectes basats en l'economia circular han estat decisius en l'adjudicació. El Maremagnum és un centre comercial i de lleure situat davant el mar, a prop del Port Vell de Barcelona, una de les zones més turístiques de la capital catalana.

Actualment, el centre comercial compta amb marques com Desigual, Lefties, Macson i Bershka, a més de botigues de la llar i perfumeria, comerços d'alimentació i articles electrònics i botiga de joguines.