Hi ha més de tres milions d'aplicacions a tot el món i, aproximadament, els espanyols compten amb 35 apps instal·lades al seu dispositiu mòbil, segons un informe d'Hootsuite de 2021. Des de plataformes per comprar roba i complements fins a aplicacions per traduir textos, apuntar-se al gimnàs o fins i tot recollir llibres de la biblioteca. Les aplicacions més descarregades continuen sent les xarxes socials, especialment WhatsApp, TikTok, Facebook, Instagram i Telegram, encara que els videojocs mòbils també solen tenir gran demanda, sobretot entre els més joves.

Amb l'èxit de les plataformes, l'agència d'app màrqueting PICKASO ha decidit desvirtualitzar els usuaris i ha organitzat la festa de les apps a Barcelona: ORGANIC. Amb més de 300 professionals convocats, l'esdeveniment ple de conferències sobre aplicacions per a mòbils tindrà lloc el pròxim 9 de novembre a les 18:00 hores a la Valquíria Hub Space Barcelona, situat al carrer Pujades 126, al Poblenou de la capital catalana.

Festa de les apps a Barcelona

Aquest esdeveniment de PICKASO, que aquest any celebra la seva setena edició, es tracta d'un afterwork que omplirà la capital catalana de xerrades, conferències, networking i molt més amb els millors especialistes en màrqueting d'aplicacions i jocs mòbils. Aquest any, ElNacional.cat és un dels media partner de l'esdeveniment, que també compta amb la col·laboració d'AppsFlyer, Moloco i Rocket Lab, que han fet possible la celebració d'ORGANIC.

Durant l'acte es duran a terme quatre conferències sobre màrqueting d'aplicacions mòbil presentades pel fundador de Kayzen Internet, Jorge Canga; la directora de Bussines Development a Big Fish Games, Janette D'Alessio; l'independent growth consultant Thomas Petit, i el director ejectuivo i cofundador de PICKASO, Daniel Peris. Paral·lelament, també hi haurà una taula rodona amb preguntes obertes sobre publicitat en professionals de l'app màrqueting, amb l'objectiu de crear interacció i debat entre els assistents d'ORGANIC. Una vegada finalitzades totes aquestes activitats, tindrà lloc un afterwork i la posterior festa de les apps, que tindrà diferents experiències, però també amb menjar, begudes i altres activitats per passar una bona estona i fer molt networking amb els assistents.

Celebració dels 10 anys de l'agència PICKASO

L'esdeveniment és totalment gratuït, encara que per accedir-hi és necessari registrar-se a través de la seva pàgina web i funciona amb llista d'espera. Les persones seleccionades per assistir a l'acte del pròxim 9 de novembre rebran un correu dues setmanes abans que se celebri el congrés per confirmar la seva presència.

L'esdeveniment ORGANIC també serà l'espai per celebrar el desè aniversari de PICKASO, la primera agència d'app màrqueting i app store optimization (ASO) de tot l'Estat espanyol. L'agència va sorgir el desembre de 2013 a Barcelona, on tenen la seva oficina central, de la mà dels seus fundadors, Daniel Peris i Miriam Peláez, per solucionar l'app màrqueting d'empreses, desenvolupadors i agències.