La firma d'alta joieria Rabat va créixer un 10% l'any passat, fins als 144 milions d'euros. La cadena familiar nascuda el 1977 en un taller de Badalona ha destacat aquest divendres la "consolidació del creixement sostingut del negoci" després d'anunciar un ebitda de 12,1 milions d'euros gràcies a "una estratègia que aposta per l'omnicanalitat i el reforçament dels departaments de joieria, postvenda, operacions i atenció al client". 

Pel que fa al negoci de la rellotgeria de luxe, Rabat ha reforçat la seva obertura de boutiques juntament amb algunes de les grans marques del sector. De fet, el 2023 va obrir un local monomarca de TAG Heuer a València i un altre d'Hublot a Barcelona. Quant a aquest any, la firma de luxe va obrir el mes passat una botiga de Turdor a Barcelona i té previst obrir-ne una altra de Panerai l'agost, ambdues al passeig de Gràcia. Actualment, la firma està present a Barcelona, Madrid, València, Tarragona i Eivissa.

Nova línia de negoci de Rabat

Els plans d'expansió de l'empresa també impliquen ampliar la seva vinculació amb marques internacionals, tant en format distribució com amb punts de venda dedicats a les firmes. El 2017 va iniciar una aliança amb Rolex a Eivissa, per posteriorment aliar-se amb TAG Heuer, Hublot, Tudor i Panerai.

Entre els nous projectes per a 2024, la marca barcelonina destaca la posada en marxa de la nova línia de negoci Rabat Pre-Owned & Vintage, que ofereix un servei per redescobrir rellotges clàssics i de col·lecció i diamants, "posant en relleu la circularitat al sector". La companyia dirigida per Jordi Rabat va tancar el passat exercici amb una plantilla de 242 persones, un 12,5% més que l'any anterior.