Parlem Telecom és, per segon any consecutiu, l’operadora de comunicacions més ben valorada de l’Estat, segons l’enquesta de satisfacció que l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha fet entre més de 14.000 dels seus socis.
Concretament, la telecom catalana lidera el rànquing de satisfacció general dels clients, amb un total de 86 sobre 100 punts.
Parlem és l'operadora de comunicacions més ben valorada de l'estat espanyol
Però no només això, Parlem és també la més ben valorada en qualitat de connexió d’internet des de casa i l’atenció al client. En aquests dos aspectes, Parlem supera la resta de companyies amb molta diferència (93 i 94 punts respectivament).
L'OCU considera que els clients premien que faci bandera de “l’atenció propera, personalitzada, amb serveis de qualitat i en català” i a més valoren, “la vinculació de l’operadora amb el territori”.
Parlem lidera el rànquing de satisfacció general dels clients, amb un total de 86 sobre 100 punts
Les respostes també revelen que la majoria dels clients opta per contractar paquets complets amb solucions de telefonia mòbil i fixa, internet a casa i televisió de pagament. També que malgrat que la telefonia fixa s’ha reduït notablement (només el 19% dels usuaris la utilitza regularment) aquests paquets combinats encara atrauen perquè inclouen continguts exclusius i serveis d’alta velocitat.