L'índex anual de Brand Guardianship de Brand Finance revela les percepcions globals dels directors executius entre analistes, inversors i públic informat. El conseller delegat amb millor classificació i ofereix al gegant tecnològic un creixement de marca del 26% anual de mitjana.

Pugen i baixen
Huateng Ma, director general de Tencent, va caure més a baix de la llista, del primer el 2024 al 24 el 2025, encara que WeChat continua sent la marca més forta del món per segon any, amb una puntuació de l'índex de força de la marca de 95,2 sobre 100 i una qualificació de fortalesa de marca AAA+. El CEO de NVIDIA, Jensen Huang, ocupa el tercer lloc, no és sorprenent tenint en compte que el gegant de l'IA va entrar a les 10 marques més valuoses del món el 2025 després d'augmentar un 98% fins a 87.900 milions de dòlars i assegurar-se el 9è lloc.
La dona amb la millor classificació del BGI de 2025 és la CEO de Chanel, Lenna Nair, ocupada en la 19a posició general i una de les 7 dones de la llista de les 100. El 2025 és el 7è any que Brand Finance ha investigat i classificat els consellers delegats i cada any, la proporció de dones en tota la limitada.
Les dades de Brand Finance revelen que entre 2023 i 2025, el doble dels consellers delegats de l'índex van ser nomenats externament, en lloc de promoguts des de dins. Les dades també indiquen que els consellers delegats nomenats externament són més efectius, liderant les seves empreses en un creixement del valor de la marca del 25% de mitjana, en comparació amb un creixement mitjà de la marca del 16% sota el lideratge dels consellers delegats nomenats internament.
La importància de la marca
Annie Brown, directora de valoració, Brand Finance, ha subratllat: "El nombre creixent de directors generals de l'índex de tutela de la marca que són contractants externs admet un canvi cap a un lideratge impulsat pel canvi, un enfocament que està directament relacionat amb el creixement del valor de la marca. Les marques han de ser àgils i obertes al canvi per adaptar-se impredictible. Cada vegada més, els directors generals necessiten fer un gran canvi, però per a això han d'involucrar i inspirar a la seva gent durant molt temps i inspirar el valor.
El 2025, el principal motor de la reputació del CEO és "Es preocupa realment pels empleats", el que indica un canvi cap al lideratge centrat en l'ésser humà. Els següents factors clau, en ordre decreixent, són: "Inspira un canvi positiu", "Confiable", "Comprèn les necessitats dels clients" i "Campions la sostenibilitat".