Servihabitat ha llançat dues campanyes comercials amb l'objectiu d'impulsar la venda de 2.400 actius residencials i terciaris amb descomptes de fins al 35% en el preu d'immobles terciaris i promocions de fins al 25% en actius residencials, segons ha informat en un comunicat. Així, segons ha indicat l'empresa, les campanyes cobreixen Espanya, encara que destaca el producte ofert a Catalunya, amb 761 actius inclosos en ambdues iniciatives, Andalusia, amb 651, i la Comunitat Valenciana, amb 249. Aquestes dues campanyes comercials, que se sumen a una iniciativa activada el passat 10 de setembre amb descomptes de fins al 40% en producte de terra, estaran disponibles fins al pròxim 2 de desembre.

El director executiu de vendes de Servihabitat, Isidro Soriano, ha apuntat que "aquestes campanyes són una mostra del compromís de Servihabitat per impulsar la comercialització d'actius en diferents segments del mercat i oferir així, productes adaptats a les necessitats dels clients."

Catalunya acumula més actius

En concret, a la campanya de producte residencial destaca l'oferta de 1.137 habitatges amb descompte en el preu, i entre les comunitats autònomes més afavorides en oferta d'actius d'aquesta iniciativa ressalten Catalunya, amb 407 habitatges, i Andalusia, amb 380. La promoció inclou una "àmplia varietat de propietats", com pisos, àtics, plantes baixes i cases, tant obra nova com de segona mà, i pretén impactar, principalment, en el client particular que es trobi a la recerca d'una primera residència.

Sobre l'acció comercial amb focus al producte terciari, s'ofereixen 1.263 locals, oficines i naus, amb fins i tot un 35% de descompte en el preu. La campanya pretén incidir, sobretot, en aquells clients interessats a muntar un petit negoci, amb una especial oferta de producte a Catalunya (354 actius), País Basc (379), Andalusia (271) i la Comunitat Valenciana (174).

El director executiu en vendes de Servihabitat
El director executiu en vendes de Servihabitat, Isidro Soriano.

Dins d'aquest segment, el mes de setembre passat, la companyia va llançar una promoció amb un descompte de fins al 40% en terres. Sota el nom El terreny que s'adapta a tu ara amb descompte, la campanya és dirigida a petits i mitjans promotors, promotors i inversors i, pretén visibilitzar l'oferta disponible a més de facilitar als clients la compra d'aquest tipus d'actius.

La iniciativa s'estén per tot Espanya gràcies a la capil·laritat i el coneixement local de la Companyia. La campanya inclou descomptes en 870 actius, dels quals 715 corresponen a terrenys urbans (82%) i 155 a terrenys rústics (18%). En particular, destaca l'oferta de terres en promoció a la Comunitat Valenciana, amb 222 terrenys, Castella-la Manxa, amb 200 terres, Catalunya, amb 173 i Múrcia, amb un total de 92 terrenys.

Campanyes per a pàrquings

A més, Servihabitat també ha posat en marxa una campanya enfocada, específicament, en la dinamització de la venda de pàrquings. L'esmentada promoció és dirigida a inversors que vulguin maximitzar la rendibilitat amb l'adquisició de múltiples places de pàrquing en una mateixa operació gràcies a una oferta de descomptes per volum. En aquest cas, la campanya engloba 3.187 places de pàrquing, sobresortint l'oferta de producte a Andalusia (865 actius), Catalunya (697), Comunitat Valenciana (411), el País Basc (275) i Múrcia (247).