Servihabitat ha llançat dues campanyes comercials amb l'objectiu d'impulsar la venda de 2.400 actius residencials i terciaris amb descomptes de fins al 35% en el preu d'immobles terciaris i promocions de fins al 25% en actius residencials, segons ha informat en un comunicat. Així, segons ha indicat l'empresa, les campanyes cobreixen Espanya, encara que destaca el producte ofert a Catalunya, amb 761 actius inclosos en ambdues iniciatives, Andalusia, amb 651, i la Comunitat Valenciana, amb 249. Aquestes dues campanyes comercials, que se sumen a una iniciativa activada el passat 10 de setembre amb descomptes de fins al 40% en producte de terra, estaran disponibles fins al pròxim 2 de desembre.
El director executiu de vendes de Servihabitat, Isidro Soriano, ha apuntat que "aquestes campanyes són una mostra del compromís de Servihabitat per impulsar la comercialització d'actius en diferents segments del mercat i oferir així, productes adaptats a les necessitats dels clients."
Catalunya acumula més actius
En concret, a la campanya de producte residencial destaca l'oferta de 1.137 habitatges amb descompte en el preu, i entre les comunitats autònomes més afavorides en oferta d'actius d'aquesta iniciativa ressalten Catalunya, amb 407 habitatges, i Andalusia, amb 380. La promoció inclou una "àmplia varietat de propietats", com pisos, àtics, plantes baixes i cases, tant obra nova com de segona mà, i pretén impactar, principalment, en el client particular que es trobi a la recerca d'una primera residència.
Sobre l'acció comercial amb focus al producte terciari, s'ofereixen 1.263 locals, oficines i naus, amb fins i tot un 35% de descompte en el preu. La campanya pretén incidir, sobretot, en aquells clients interessats a muntar un petit negoci, amb una especial oferta de producte a Catalunya (354 actius), País Basc (379), Andalusia (271) i la Comunitat Valenciana (174).
Dins d'aquest segment, el mes de setembre passat, la companyia va llançar una promoció amb un descompte de fins al 40% en terres. Sota el nom El terreny que s'adapta a tu ara amb descompte, la campanya és dirigida a petits i mitjans promotors, promotors i inversors i, pretén visibilitzar l'oferta disponible a més de facilitar als clients la compra d'aquest tipus d'actius.
La iniciativa s'estén per tot Espanya gràcies a la capil·laritat i el coneixement local de la Companyia. La campanya inclou descomptes en 870 actius, dels quals 715 corresponen a terrenys urbans (82%) i 155 a terrenys rústics (18%). En particular, destaca l'oferta de terres en promoció a la Comunitat Valenciana, amb 222 terrenys, Castella-la Manxa, amb 200 terres, Catalunya, amb 173 i Múrcia, amb un total de 92 terrenys.
Campanyes per a pàrquings
A més, Servihabitat també ha posat en marxa una campanya enfocada, específicament, en la dinamització de la venda de pàrquings. L'esmentada promoció és dirigida a inversors que vulguin maximitzar la rendibilitat amb l'adquisició de múltiples places de pàrquing en una mateixa operació gràcies a una oferta de descomptes per volum. En aquest cas, la campanya engloba 3.187 places de pàrquing, sobresortint l'oferta de producte a Andalusia (865 actius), Catalunya (697), Comunitat Valenciana (411), el País Basc (275) i Múrcia (247).