Aena, que és qui gestiona la majoria dels aeroports a Espanya, ha tancat aquest dilluns una aliança amb la filial de consum de Bankinter (Bankinter Consumer Finance) en mitjans de pagament. En concret, les companyies llancen una targeta de crèdit, que tindrà avantatges i descomptes als aeroports i a la qual podran accedir tots els passatgers d'Aena. Es tracta de la primera targeta de fidelització que l'empresa pública llança de la mà d'un banc espanyol.
El nom de targeta és "Enjoy Aena", segons han explicat ambdues companyies en diferents comunicats, i està dissenyada per a tots aquells usuaris dels aeroports d'Aena que vulguin accedir a un mitjà de pagament "ràpid, senzill i amb avantatges comercials". Comptarà amb una versió clàssica i una altra de prèmium, que inclouran descomptes en les compres en botigues dels aeroports, embarcament sense esperes o fast track.
Però també ofereix descomptes als aparcaments d'Aena, i accessos a sales VIP dels aeroports, a més d'assegurances de viatges i accidents gratuïts, i accés a devolucions en totes les compres realitzades dins i fora de les instal·lacions aeroportuàries d'Aena.
El director General de Bankinter i responsable de Bankinter Consumer Finance, Alfonso Saez, s'ha mostrat "enormement satisfet" d'incorporar un soci estratègic com Aena en la seva estratègia de mitjans de pagament. Per la seva part, la directora general Comercial i Immobiliària d'Aena, María José Cuenda, ha destacat que "es tracta d'una eina financera innovadora que ofereix als clients una àmplia gamma de beneficis i avantatges enfocats als comerços i serveis dels aeroports de la xarxa d'Aena a Espanya".