Air Europa incrementa la seva oferta per a la temporada d'hivern. L'aerolínia disposarà de més de 5,8 milions de seients per connectar amb diferents destinacions, tant d'Espanya com d'Europa i Amèrica, entre octubre i març. Al continent europeu, la seva oferta es dispara més d'un 9% respecte a 2023, amb més d'1,7 milions de places.
La companyia va inaugurar els vols a Venècia en l'última temporada estival, i la seva alta demanda ha contribuït que Air Europa incrementi el nombre de seients per als mesos d'hivern. La ciutat dels canals continua sent una de les destinacions més desitjades per la seva importància en l'àmbit turístic, expliquen.
A Amèrica, per la seva part, Air Europa superarà els 1,4 milions de seients aquest hivern. A més de la nova ruta a la ciutat dominicana de Santiago de los Caballeros, on l'aerolínia mantindrà dues freqüències setmanals (dos vols d'anada i tornada), unes altres quatre connexions incrementaran en una freqüència més els vols entre ambdós costats de l'Atlàntic. És el cas de Panamà, Caracas, Asunción i Salvador de Bahía.
En els vols de llarg radi, Air Europa continuarà operant amb la seva flota Dreamliner, a la qual el mes d'agost passat es va sumar una nova unitat. El Boeing 787 és el model més avançat i eficient de la seva categoria, capaç de reduir fins i tot en un 25% el consum de carburant i les emissions, així com de disminuir fins i tot en un 60% l'impacte acústic gràcies al seu disseny i al rendiment dels seus motors, destaca la companyia.
Quant als vols de curta i mitja distància, l'aerolínia opera amb els Boeing 737, un dels models de fuselatge estret més eficients i de més èxit del mercat.